nats Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Hei!jeg satt og trykka litt fram og tilbake på forumet i går og da fant jeg en tråd om en golf3,men i dag finner jeg den ikke,kan den ha blitt borte??, litt av temaet på tråden var støy demmping og eieren hadde lagt ut bilder av sin stereo og åssen han hadde støy dempet og hva han hadde brukt,noen av bildene viste dør panelene og de var først dempet med glassfiber også noen demmpe matter og noen av bildene var av baggasjen som var hel dekkt med støydemmp matter,mattene var blanke med svart skrift,er det noen som vet hvilken tråd jeg mener og kan hjelpe meg sånn att jeg finner den. Siter NATS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Har sett at tråder har blitt borte her før ja.. Men veit ikke åssen det er med denne posten. Edit: Det er ikke denne da? :rolleyes: Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nats Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Har sett at tråder har blitt borte her før ja.. Men veit ikke åssen det er med denne posten. Edit: Det er ikke denne da? :rolleyes: Nei d er ikke den men bildene er nesten helt like Siter NATS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Hmmm.. Er ikke bare du som var veldig trøtt når du leste den forrige gang da..? ;p Uansett så ser jeg ingen andre som kan ligne på den.. Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Hei!jeg satt og trykka litt fram og tilbake på forumet i går og da fant jeg en tråd om en golf3,men i dag finner jeg den ikke,kan den ha blitt borte??, litt av temaet på tråden var støy demmping og eieren hadde lagt ut bilder av sin stereo og åssen han hadde støy dempet og hva han hadde brukt,noen av bildene viste dør panelene og de var først dempet med glassfiber også noen demmpe matter og noen av bildene var av baggasjen som var hel dekkt med støydemmp matter,mattene var blanke med svart skrift,er det noen som vet hvilken tråd jeg mener og kan hjelpe meg sånn att jeg finner den. Regner med du mener denne? Trådene skal ikke bare forsvinne nei... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nats Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Regner med du mener denne?Trådene skal ikke bare forsvinne nei... ja den er d 5 påeng til deg, takk for det Siter NATS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg