Gå til innhold

Generelle priser på lakking.

Ranger emnet


Bead-lock

Anbefalte innlegg

Pris på lakkering.

 

jeg tar noe slikt....

 

vanlig bil...ca 5000 for oversprøyting. (da er bilen ferdig slipet med fyller, jeg maskerer, blåser, vasker, tørker reint, lakker.m Pris inkl vanlig/metallik lakk)

 

1-5000? for en haug med plastdeler til samme bil. Mange biler klarer å fylle en lakkbox med små og store deler og det går like lang tid, like store mengder med lakk.

 

1- 5000? innvendig lakkering = et mindre H...ete......

man må vaske over alt, pga. alle boxsene med silikon som noen har sprayet ditt....... maskere godt, lakkere inni kronglete steder...

 

grunnarbeid? tja... en vanlig bil 3-6000, men her kommer det jo veldig ann på hvordan den ser ut når man begynner....

 

demontering/ montering???? ting tar tid for å få ting riktig på plass.... gjøre det selv?

 

Kan også være litt konsulent under veis for noen ønsker å gjøre mest mulig selv, tar da betalt for de timene jeg bruker og det har fungert veldig bra, da får også bileieren innsikt i hvor lang tid som blir brukt for å oppnå ett skikkelig resultat.

 

men send en pm så er det lettere å svare på de enkelte spørsmåla.

__________________

Jo STØRRE , Jo bedre. Alltid!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sierran...

 

Tja, er bilen hel? dvs kommer plastdelene til å henge på bilen når den skal lakkes? eller blir det ett lass med deler i tilleg til bilen?

 

bil med alt hengende på ca 5000,

bil med lass med deler... ca 8000

 

det er maskering, vasking, klargjøring,leie av lakkbox,metallik/2k lakk.og fornøydgaranti, uten garanti for det som kan komme fra dypet....som dere har jobbet med...... :o)

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart arbeid?

 

Ehh, nei... dette har vært min jobb de siste 5 åra, før det tok jeg fagbrevet som oppretter på mersedes,jobbet 4 år på ett firma som jobbet med lakkering, kustom ombygging, + at jeg har bygget biler for meg selv og kompiser i 15 år, vært masse på utsitllinger, som deltager, så har sett ganske mye fansy....

 

 

JA,har gjort det meste, alt fra flammelakka postkasser,til 18 fargers flamme/stripes/sjakkbrett/pinstripa orgie på Chevy crew cab Pick-up. 1 1/2 måneds jobb. Masse veteranbiler,30/40 tallet.muskelbiler, vanlig biler, mc/HD lakkjobber ++

 

fra 10" båtracer til 82 fot seilbåt. 2 busser.....

 

Siste tids jobber er 64 volvo på, 200timer, sveising og lakk,

Holder på med 70`Playmoth GTX 3 stk i Verden,!!

92 jaguar, 35 Playmoth hot rod, porce 911 bygges om til GT-3, BMW E-30 breddet bakskjermer 14 cm +div og hellakking med 1040hk m5 monster.8 cm bredding av bakskjermer på 2002 E-46.

 

å siden jobbene bare strømmer på, så har vel jobbene blitt bra,

jeg gjør så godt jeg kan, og så får andre bedømme resultatet, men tror de fleste er mere enn fornøyd :o))

 

men bilder..... tja, har her.... :o)

Data... ikke min greie, men skal se hva data guttene får til, holder på med en nettside, men ting tar tid!

Er sesongen nå, så her gå det bånn gass for å få alle lykkelige.

 

Men har også lakket biler for mange her på forumet: ERA, Luzifer, Ratata med flere.....

 

så litt skjer....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris forespørsel;

 

Lakkerin av Vw Golf 2, Dette skal gjøres;

* Lakkere bilen utvendigt,

* litt finsparkling på noen skjermer og sånn.(litt arbeid, tar mesteparten selv.)

* fram fanger, bakfanger, bakluke og en baklukespoiler levers inne i bilen.

 

Ønsker pris eksl. lakk, da jeg tror jeg må vite prisen på jobben før jeg bestemmer meg for type lakk, noen hemmninger når det gjelder lakk? eller går all slags lakk arbeide bra? perlemor også?

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare si en ting.. Lakkerere HATER audi coupe. Er ikke måte på alle kravene som blir stilt til meg som også snart skal lakkere. Du må gjøre ditten og datten, ut med frontrute og alle de andre rutene, av med dører, gjøre alt grunnarbeidet på forhånd. osv.osv.

 

Audi coupe er forøvrig et mareritt å hellakkere. SPESIELT hvis du skal skifte farge som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bur eit stykke unna men prisene dine er jo rimelige! Bruker du sikkelig grunning,klarlakk osv?at resultate ikkje blir halvbra(har ein dårlig erfaring:))

Gjere du og motivlakering?

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei,

 

hva skal du ha for en Vw Corrado G60 90' som har all styling montert?

 

Er det best å lakke styling for seg selv? Eventuell pris på det?

 

Tenkte svart, samme farge som bilen er nå og at jeg gjør all pussing..

 

Så det blir sparkling og lakking utvendig jeg lurer på?

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ser ut som om jobbene fortsetter å strømme på.

 

Jeg lurer på om jeg skulle ha lakka en Vectra B, 4 dørs.

 

Hva er best, å pusse ned selv og så levere til deg?

 

Ser du holder til ca 16 mil fra meg, bør vel håpe på relativt bra vær om man skal kjøre bilen ned når den er slipt ned, bør man ikke?

 

Tar gjerne pris med og uten pussing jeg.

 

Har også en liten bulk i en av kanalene (ikke store greiene, men tar du det også?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår