Hole Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hvis noen byr med 5 laken for det er det solgt, evt. bytte i felger/dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Dette blir drit bra da=) Har drit lyst til å lage no slikt selv.. men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det eller starte... har du no step by step tips for en nybegynner?? ;-) Igjen detta var sinnsykt kult=) Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Det meste er vel greit forklart/vist i tråden her, er vel bare glassfiberlokket som ikke er så nøye forklart. Det jeg gjorde var å lage ei ramme rundt bagasjerommet og rundt kompnentene som skulle monteres, deretter stiftet jeg fast høyttalergrill-stoff fast i ramma og strakk det før jeg stiftet fast. Da ser du hvordan det blir seende ut ca. Så smurte jeg polyester på det og la det til tørk. Når dette ble stivt la jeg glasfibermatter oppå der igjen. Jeg la tre lag. Etter det er det sparkling og pussing som gjelder. Hvis du har Golf 2 kan du kjøpe mitt oppsett :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Glassfiber oppsettet er donert vekk til en kar som skal bygge seg en 2'er med VR6 motor, så det blir nok å se i ferdig tilstand med tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg