Jebus Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Det er en active basskasse, den har 2 lamper, power og en som heter ISSAC limiter. ISSAT limiter begynte plutselig og blinke men det står ingen ting om den lampen i bruksanvisninga, noen som har peil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hjelper litt hvis du sier hva slags merke og sub det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebus Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Det er blaupunkt Obsd 8000A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Sjekka at det ikke er sikringa som er gåen da? Kan prøve å ringe dem du handle den hos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebus Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 har skjekka sikringen. Men hadde den gått så hadde det ikke lyst på power lampa heller. doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 stemmer, trodde bare det var den andre lampa som lyste :) Men da hadde selvsagt ikke det lyst i noen lamper hvis det ikke var strøm der. litt borte vekke, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebus Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Nå har spilleren sluttet og funke også!! Det er en kenwood. Har skjekket at det går strøm mellom alle pluss ledningene og alle sikringene, tror jeg må levere tilbake den cd spilleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebus Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 ser ut som jeg har klart og fikse alt sammen. Takk for hjelpen alle sammen :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 ser ut som jeg har klart og fikse alt sammen. Takk for hjelpen alle sammen :rolleyes: hva var feilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebus Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 cd spilleren har en sånn sikkerhetsfunksjon så hvis høytteleren kommer borti jord så slår den seg automatisk av så måtte jeg bare trykke på reset knappen, tenkte det var det samme på basskassa men det var det ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg