Harrybo Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hei har 4 stk TSW felger til salgs bare felger er 7 toms breie boltsirkel 4-100 Trenger ny eier da jeg ikke har bruk for dem alikevell. Selges Kr 1500 til førstemann. Er en del riper i dem men greie hvis man ikke har råd til nye 17 toms i år. Bor i Bærum Ring meg hvis det er noe dere lurer på. nettet mitt er litt ustabilt for tiden. Mob. 91844096 David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 har du noen bilder av felgene? hvis du kan holde på de 20. juni kan eg sikkert ta over...trenger noe å rulle på til bilen skal i garasjen i vinter. er det dekk på felgene som er brukendes? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 har du noen bilder av felgene? hvis du kan holde på de 20. juni kan eg sikkert ta over...trenger noe å rulle på til bilen skal i garasjen i vinter. er det dekk på felgene som er brukendes? Gikk for 1800 i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg