nitewlkr Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=1333 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 pm er sendt Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Heisan. har du el.vindusheis til høyre fremdør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Heisan. har du el.vindusheis til høyre fremdør? selges sammen med døra... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 hvor mye skal du ha for hele døra? har du cruise kontroll og? jeg har i min men bryteren er ødelagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 hvor mye skal du ha for hele døra?har du cruise kontroll og? jeg har i min men bryteren er ødelagt. Bilen er solgt... men nye eier skal slakte den så send meg en pm så kan jeg videreformidle interessen til han har ikke cruisekontroll Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg