Hernes Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 måtte bare prøve meg! :D Det er en del feil men jeg gidder ikke mer! doh ris/ros Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Mollo - Ser jeg bort ifra småfeilene som nesten alle gjør, kan jeg bare si at modden er driiiiit fet!! Utrolig bra jobba altså! :) Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Mollo - Ser jeg bort ifra småfeilene som nesten alle gjør, kan jeg bare si at modden er driiiiit fet!! Utrolig bra jobba altså! :) jo tusen takk! :D Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 så bra ut den mollo men synes at bakfelgen var i litt breieste laget (felgkanten) til at det skulle se pent ut på en bora.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hehe. Tror han bom har fått en del ideer nå. :D Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 så bra ut den mollo men synes at bakfelgen var i litt breieste laget (felgkanten) til at det skulle se pent ut på en bora.. Brei felg hva er det du snakker om?? heh!! aj jeg veit det!! men det blei bare sånn! :P Hehe. Tror han bom har fått en del ideer nå. :D håper da det! ;) Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Likte den vinkelen så utrolig bra, måtte gjøre litt jeg også. Det er en WiP! :) Comments? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Likte den vinkelen så utrolig bra, måtte gjøre litt jeg også. Det er en WiP! :) Comments? syns den fronten der litt skjeiv ut! men det er sikkert bare meg!! Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 syns den fronten der litt skjeiv ut! men det er sikkert bare meg!! Den er nok det :( Merket ikke det :D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Fin bil... -men huset ditt brenner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Fin bil...-men huset ditt brenner... Hehe... Ser nesten sånn ut :D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 dæven, hadde helt glemt denne posten jeg :) Takk for alle innspill, en del fine moddinger her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 dæven, hadde helt glemt denne posten jeg :) Takk for alle innspill, en del fine moddinger her :) Hehe... (Ti tegn) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg