Gå til innhold

Østfold: Streetmeet på SmartClub i Råde, 18 juni

Ranger emnet


jackpot

Anbefalte innlegg

ja, jeg kommer, regner jeg med... har allerede fått med meg en venninne p den betingelsen at vi drar p by`n etterpå...

har aldri vært p et sånt treff før.. høres skikkelig kult ut da så jeg gleder meg:)

 

Det er veldig morro :)

Og utrolig sosialt.

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nja, kjenner og kjenner. Jeg jobber sammen med Eli.

Husker jo deg da, du var jo rimelig søt :)

(også liker du bil)

Er altfor få av dere :)

 

nope-mx3

 

jobber du sammen m ho? oki...får hilse ho da...

ja, vi er altfor få... ingen av venninnene mine er interessert i bil,desverre...

litt kjipt noenganger... går liksom ik å ta dem med på gatebil el no for da blir det masse klaging ala "jeg kjeder meg, kan vi dra hjem" har prøvd det en gang og ALDRI mer....så nå drar jeg heller sammen med pappa istedet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber du sammen m ho? oki...får hilse ho da...

ja, vi er altfor få... ingen av venninnene mine er interessert i bil,desverre...

litt kjipt noenganger... går liksom ik å ta dem med på gatebil el no for da blir det masse klaging ala "jeg kjeder meg, kan vi dra hjem" har prøvd det en gang og ALDRI mer....så nå drar jeg heller sammen med pappa istedet:)

 

Hehehehe, fornuftig :)

Jepp, jeg skal hilse hu.

 

Huff, endelig begynner bilen å bli "ferdig" her og :)

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babyhmm? aakay.

Prøver igjen. De som skal kjøre kolonne fra oslo osv. Hvor skal dere møte.!!!!!!!!!!Er fra oslo så tenkte jeg sku hoppe inn jeg også+ et par andre

 

Jeg er med på kolonne fra Oslo. Si sted og klokkeslett.

 

Tar forbehold om at jeg allerede er i Østfold, men men...kjekt å vite.

-sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,mx3 din blir forseggjort azz...hva har du gjort siden streetmeet i fredrikstad dah?? hvis du har gjort no..gleder meg til å se alle de fete bilene igjen! :cab :cab :cab blah blah

 

Ikke gjort så mye mer enda. Driver bare og planlegger.

Tror ikke jeg rekker så mye før 18.juni, menmen.

Har fortsatt mye deler som må monteres...

 

Og for 1 time siden ble det brått bestemt at det blir "showfinish" på stereoanlegget også... (uten at vekta øker med spesielt mer en 15kg)

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår