BilHansen Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg skal starte en automatkasse etter overhaling og har hørt at det er en oppskrift man må følge for at det skal bli riktig! Det var full overhaling med ny converter, filtere og hele pakka! kassa er en thm400!! Har hørt at man skal fylle på 4 liter og så starte opp, stoppe og etterfylle igjen osv. Noen som vet hvordan?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Beste er vel å høre med et verksted som kan med slike biler. Men den erfaringen jeg har med automat kasse er vel kompissen min sin BMW, der var det slik som du sier. Fylle opp litt og starte stoppe, fylle osv.... Om det er slik med Amcar kasser er jeg ikke sikker på. Men det er no automat gir det og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Bøe Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 På 350 kassa mi så fikk jeg greie på hvor mye olje den tar. Så helte jeg på det og startet opp og etterfylte etterpå. Siter Mvh. Kjell Bøe 1981 Chevrolet van (daglig bil) 1999 Audi A6 avant 1,8 Tq (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg