Eiriken Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Bilen står med gåen toppakning, ok turbo, intercooler ifra en gammel saab som bare er slengt nedi notin tror det er en b230e motor som har fått gasser med trykkboks og snelle, hjemmesveiset downpipe, bør byttes da den sikkert bremser eksosen noe voldsomt. Biler er eu ok til august. Vil bare bli fri alt i en sleng, den er lakkert på en gammel støvette låve [/img] [/img] Selges hel eller i deler, høystbydende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 har du en oljekjøler til den ?? :p det trenger jeg...og en bunnpanne...bunnpanne som ikke går "inn via blokka" liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 hehe.. jævla fin bil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 ja, men ikek den sotinga av blinkerne ;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Har en oljekjøler, men ikke adabteret. er retur i bunnpanna, sveiser bare på en stuss der, var litt lekasje på min, så den er tettet med kjemisk metall :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 trenger helst med slanger og adapter hvis ikke du sender din drittbillig til meg da ;) hehe...kan ikek sveise, men har et sveiseapparat, har en kompis som kan, men han er ikke særlig hipp på å sveise ;) hehe.....så er det ikke så lett å komme til under der! heller ikke såååååå lett åskifte har jeg forestilt meg! tenkte jeg skulle få et volvoverksted til å gjøre d for meg ;) koster jo ikke mer enn 800 kroner kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 http://www.bilforumet.net/kjopsalg/index.php? Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg