Linn Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Dette er min første mod. Har aldri prøvd det før, har bare sett på når typen min holder på.. hehe, prøve så godt jeg kunne, var litt vanskelig.. Hva mener dere? såg det helt fælt ut ?:p http://home.no.net/vnet/golfmod.jpg Siter - Honda SFX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Som eg har sagt, veldig bra til å væra første gangen du bruker photoshop gullet;) Sikkert første jente i norge som modder biler i ps også;) Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 jah, veldig bra det der, er feil, men det er det på alle sine modder... btw: det er en Polo, ikke golf som du har skrevet i linken;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Det der er en bra førstemodd! Ja, feil, men hvem har ikke det? Stå på! Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Som eg har sagt, veldig bra til å væra første gangen du bruker photoshop gullet;) Sikkert første jente i norge som modder biler i ps også;) Det er nok ikke helt sant da :) Dama mi har nå moddet en stund, da :) Hun som hjalp meg med denne: Men ikke dårlig som første mod ;) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 konge fargen! skulle likt å se en slik på veien XD Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlattiS Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Som eg har sagt, veldig bra til å væra første gangen du bruker photoshop gullet;) Sikkert første jente i norge som modder biler i ps også;) Jævla bra da linn:) eg hadde ikke klart d! Bj har sikkert lært deg mye han :) Men BJ eg er enig me deg sikkert ikke mange jenter som modder:P Good luck videre Linn Siter Jess Jess! i can see you! Fear is in the eye of the beholder! Don't let it get to you;) [-03 Rieju RR Sport Edition Cross (Hevet ca 10cm, Fjernet Blinklys og Norges råeste bak dekk:)] [-05 PocketBike 50ccm (65km/t) hehe] [-92 Audi 80 2.0l B4 (Skal Styles og trimmes)] Noen som vil kjøpa Riejuen? send meg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg