KviljoRacing Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Min ombygging til skiver bak på Ascona B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 sjefoleinen...zafira calipper og skiver fra...? Prøv å få det godkjent da m'm Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Peugot 405 caliper og audi 80 skiver :) Konstruksjonen burde være solid nok til å få godkjent, men så spørs det hva tilsynet mener om bremsefordeling og slik. Så jeg tror jeg drøyer det med godkjenningen til neste EU eller teknisk kontroll :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Peugot 405 caliper og audi 80 skiver :) Konstruksjonen burde være solid nok til å få godkjent, men så spørs det hva tilsynet mener om bremsefordeling og slik. Så jeg tror jeg drøyer det med godkjenningen til neste EU eller teknisk kontroll :P Hvor mye skulle du evt ha for disse brakettene dine. så virkelig ut til å ha fin passform, bedre enn de som folk lager for golf kalipere.... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg