Per-Henrik Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Så en meget spesiel xc90 når vi gjørte ned over til gøteborg. det er sant. det var flere en meg som så den. en xc90 som var picup og bogy. den hadde altså 2 hjul bak. 6 hjul totalt. er det noe som volvo holder på å utvikle. elelr fins det bare jeg som er litt treg?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Kanskje den som var med i bilsport en gang i fjor. Men vet ikke om den hadde boggy. Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydin Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Kanskje det var denne: http://webdev.boras.se/media/fordon/xc90.html Jeg vet ikke noe om den, søkte bare etter xc90 pickup på google. Det kan se ut som det er et skoleprosjekt eller noe liknende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Men den hadde 2 hjul bak. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Men den hadde 2 hjul bak. De fleste biler er utstyrt med to hjul bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 De fleste biler er utstyrt med to hjul bak. Trur han mente at den hadde 1 ekstra sett med hjul.. :) :rolleyes: Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 seff er det det jeg mener. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Så en meget spesiel xc90 når vi gjørte ned over til gøteborg.det er sant. det var flere en meg som så den. en xc90 som var picup og bogy. den hadde altså 2 hjul bak. 6 hjul totalt. er det noe som volvo holder på å utvikle. elelr fins det bare jeg som er litt treg?? Göteborg produseres Volvo. I Sverige har dem mye rart av Volvo.. Så selv masse rare Volvo`er for en halv ukes tid der. Blandt annet V70 Crosscountry med lasteplan. Men over til det du sier. I Sverige får dem lov til mer når det gjelder å lage biler. F.eks lage campingvogn ut av Volvo 440 og pickup ut av xc90 :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg