drturbo Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Ja, ikke sant..... Mennehh, det blir skamsenk, men det tar jeg når pakka fra bulloc-style kommer i posten... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Senking, er du gal mann!!! Her blir det heving og offroad dekk!!! Jeg vil at bilen skal se ut som en caddy 4x4....Tommy Du er en gal gal mann Tommy... happyhappy Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Blir gromt det her, Tommy :) Hvilket gewinde skal du gå for ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 nå skjønner du! nå begynner det å bli hel bil igjen snart.. gleder meg til den blir ferdig, gromt Tommy. velkommen hjem igjen forresten! Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Senking, er du gal mann!!! Her blir det heving og offroad dekk!!! Jeg vil at bilen skal se ut som en caddy 4x4....Tommy Håper det var tull? :deng Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Såklart!!!! Bakkeklaring over 5cm er feigt!!!! Men jeg venter på nye fjærer...... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Blir det airbags ell? Som i luftfjæring... ;) Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Nei, ikke no airbags her nei. Holder med senkeklosser.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 noe fremgang de siste dagene? :D Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Jada, littegranne. Skulle legge inn teppet iforigårs, men det bare smuldret opp i henda mine, så i går fikk jeg takk i et helt jævlig teppe hos høgger'n. Etter en omgang med varm høytrykk og såpe, er det så godt som nytt. På veien hjem stoppet jeg hos Mekonomen, og kjøpte alle asfaltmattene de hadde. I garasjen var det bare frem med varmepistolen, og bekle bakveggen og gølvet. Driter i om bilen blir tyngre, bare jeg får bort noe av støyen.e... Prøvde å sette inn bakruta, men siden den er i aluminium, ga jeg opp. Jobb for verkstedet.... På mandag skal jeg levere bærearmer, oppheng til bakluka, festejern til støtfangeren og sikkert noe annet til kromming i Oslo.... Men i helga skal jeg bort, så det blir ikke noe bilder. God elg alle sammen. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Prøvde å sette inn bakruta, men siden den er i aluminium, ga jeg opp. Jobb for verkstedet.... Tommy Skal du bytte ut bakvinduet med ei aluminiums plate?! Vet at det går ann å få tak i orginale vw ruter med grønt skjær i! Med andre ord: old school look! Surf litt og se om du finner de! mvh jørn Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Skal du bytte ut bakvinduet med ei aluminiums plate?! Vet at det går ann å få tak i orginale vw ruter med grønt skjær i! Med andre ord: old school look! Surf litt og se om du finner de! mvh jørn ramma/innfestinga til bakruta er i aluminium, så den er litt lei å presse på plass.. ligger bilde av bakruta lenger i starten av denne tråden her mener jeg.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 gå til side fire itråden eller no slikt, der ser du hva jeg sliter med. Bytte ut ruta med alu plate du liksom, ha'kke skjært meg i hue heller....... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 er ikke chromming jævla dyrt? Som i spørsmål... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 gå til side fire itråden eller no slikt, der ser du hva jeg sliter med. Bytte ut ruta med alu plate du liksom, ha'kke skjært meg i hue heller....... Tommy takk gud for det :pray hehe:D side 4 er på vei! Jørn Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg