drturbo Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Endelig var faenskapet i hus!!! Nå er bare å vaske, rense, spyle, og kjøre videre til sandblåsing!!! Bilen kommer til å være inspirert (en kopi!!) av cult society sine pick-up'er. Laget i 1984, 1.6 l bensin, 192000 km eller 292tusen eller 392tusen på telleren Kromfanger er bestilt, senkesett er bestilt, liten frontspoiler ligger å venter, Kromdørhåndtak og speil er på vei...... Mandag henter jeg instumenter fra en 78 mod. GLS, med "spisse" klokker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Denne caddy'n synes jeg er fet ;) Noen som veit åssen felger det er? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Den er feit. Felgene er vel noen gode gamle BBS eller Compomotive av noe slag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 HTN felger. SMUUUUUUUD! sombrero Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 HTN felger sier du, noe som lages enda? Mucho tranquillo!!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 drturbo skrev: HTN felger sier du, noe som lages enda? Mucho tranquillo!!!!Tommy http://www.htn-felgen.de/ thumpsup Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Den linken tok nesten pusten fra meg!!!!!! hvem trenger nakne damer etter dette........ Pjuuuuhhhh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Akkurat kikka på motor. 2l passat 16v. Tror nok jeg ender opp med det og noen 45mm webers.... Noen som har en ide til mekanisk bensinpumpe til 16v motor? Pga. regnværet blir det ikke no sandblåsing idag...... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 hvor får du fangerne fra? dødsfett prosjekt ;) Er disse felgene til å få kjøpt enda? ( læreren min har nesten like til et golf2 prosjekt, de har ikke de skruene og sånt da, men fortsatt fete) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 endelig Caddy da Tommy, ikke værst.. blir bra dette.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Vel, vi får se når bilhelvete er ferdig.....Eksamensrus omdagen?? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 drturbo skrev: Vel, vi får se når bilhelvete er ferdig.....Eksamensrus omdagen??Tommy det blir nok ferdig engang.. ja, er vist det.. :( blr det til at du blåser den selv? eller sender du til bjørgeseter? Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Blåser selv. Skal ikke gjøre så my ut av det. Hasteprosjekt. Må på veien så fort som mulig. Vil ikke si hvor jeg har kjøpt fanger, før jeg har fått min egen. Har bestilt 3 eiket GTI og. Men jeg er redd noen andre bestiller mitt før jeg får det!!! Det har skjedd noen ganger før! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 henning_dt85 skrev: hvor får du fangerne fra? dødsfett prosjekt ;) Er disse felgene til å få kjøpt enda? ( læreren min har nesten like til et golf2 prosjekt, de har ikke de skruene og sånt da, men fortsatt fete) Kun å få tak i brukt, regn med å betale skjorta og litt til. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 drturbo skrev: Akkurat kikka på motor. 2l passat 16v. Tror nok jeg ender opp med det og noen 45mm webers.... Noen som har en ide til mekanisk bensinpumpe til 16v motor? Pga. regnværet blir det ikke no sandblåsing idag...... Tommy Hvorfor mekanisk pumpe? Dobble gassere har mye bedre av el pumpe med regulator. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg