drturbo Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Står noen sett på tyske ebay.de. Søkeord: bbs felgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Har ikke noe peiling på gassere, men fikk høre at elektrisk pumpe blir for mye. Men hvor mye trykk kan du bruke på 45mm?Tryllregulator høres jo logisk ut. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Har ikke noe peiling på gassere, men fikk høre at elektrisk pumpe blir for mye. Men hvor mye trykk kan du bruke på 45mm?Tryllregulator høres jo logisk ut.Tommy Jeg har alltid kjørt el pumpe på bobla mi, der har jeg hatt både dobble 40mm weber og dobble 45mm dellorto. Vanlig å bruke 3psi bensintrykk. Mer enn det så vil ikke flottøren klare å holde igjen trykket og gasseren vil flomme over. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Aha! og 3psi tilsvarer hvor mye bar? Tror faktiskt jeg har en malpasi regulator liggende...... Er det MISAB som fører innsug til en slik kombinasjon? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Aha! og 3psi tilsvarer hvor mye bar? Tror faktiskt jeg har en malpasi regulator liggende......Er det MISAB som fører innsug til en slik kombinasjon? Tommy 3psi= 0.21 bar Tenker du på innsug til gasserene?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Jepp, gassere. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Innsug får du kjøpt her: http://www.pedersens-racing.no/bil/innsug/ Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Dagens lille oppdatering!! riktig verktøy er halve jobben sies det!!!!! noen få ubehagligheter, men ikke være en litt sveising. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Blir knall dette, Tommy :) Får komme deg på lokallagstreff oftere :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Treff i VW-Audi klubb????!!!! Da går jeg heller naken i Gran på en lørdag!! Neida, men ikke prøv å få meg som medlem, det går ikke!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Treff i VW-Audi klubb????!!!! Da går jeg heller naken i Gran på en lørdag!!Neida, men ikke prøv å få meg som medlem, det går ikke!!! Tommy eller bare ha et lite kosetreff på bensinstasjonen med pølsemeny, 10-12 einzere,cab og caddy ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Oi oi oi....her får du litt jobb med oppretting og sparkling. Man må ALDRI sandblåse midt på flatene på en bil. med vennlig hilsen en som har vokst opp med sandblåserjobbing hver sommer siden jeg var 6 år....... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Sparkel?? hva er det? Bilen skal bare grunnes....... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 eller bare ha et lite kosetreff på bensinstasjonen med pølsemeny, 10-12 einzere,cab og caddy ;) Kan dere ta det treffet om et par år? da er sikkert jeg ferdig med einseren min... tror jeg :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 En bitteliten oppdatering, 4 mnd senere! Kjørte bort bilen idag til oppretting og sveising. Har trålet huggere i det siste, og funnet mye snackz, mangler bare et par kromspeil og støtfangerhjørner, så er jeg i mål. Var heldig med bakruta og instrumentene jeg fant idag. Hvis noen har speil eller støtfanger hjørner, så si ifra!!! Felgene skal poleres opp, og rett på kjerra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg