gundersenautoparts Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Den bilen er bare så ufattelig nydelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Takk, jeg rødmer.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 stilig caddy! hadde vært fetere med cl leppe og enda mere senk da :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 CL leppe på vinter'n. se tidligere i tråden. Veit ikke om jeg vi senke no mer, ligger godt nok på veien som den gjør nå... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Her er bildene vi tok av Tommy's Caddy, det ligger enda fler sammen med "Joppe" på hjemmesia vår... http://www.dav.no Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Her er den nye diggbare midtkonsollen fra Kamei, anno. 1978. Dette er en såkalt "Sportkonsoll", med 3 ekstra instrumenter. "Komfort" utgaven hadde plass til radio og høytaler. Lekkert, ikke sant? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Her er den nye diggbare midtkonsollen fra Kamei, anno. 1978. Dette er en såkalt "Sportkonsoll", med 3 ekstra instrumenter. "Komfort" utgaven hadde plass til radio og høytaler.Lekkert, ikke sant? Tommy Er det porscheklokker i caddyen? Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Her er den nye diggbare midtkonsollen fra Kamei, anno. 1978. Dette er en såkalt "Sportkonsoll", med 3 ekstra instrumenter. "Komfort" utgaven hadde plass til radio og høytaler.Lekkert, ikke sant? hvor mye er det for den konsollen? link til hvor jeg får kjøpt slik?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 wtf? wolksvagen? skal det ikke være volkswagen? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 wtf? wolksvagen? skal det ikke være volkswagen? det stussa jeg på og.. :p men fet bil! (skal ikke nevne panseret for er så mange andre som allerede har gjort det...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Les lenger fram i tråden, det er stavet feil med vilje. Du er gal drturbo :D Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Porsche klokker nei!!! Die echte "Ditten Tacho" forståss! Konsollen kjøpte jeg hos volkswarenhaus. Kanskje jeg hadde flaks.... Panseret byttes snart...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 trodde jeg hadde fått med meg alt:) fet bil er det i allefall!! Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Takk for det. Når jeg bestillte min, så stod det "einselstuck" på websida til volkswarenhaus. Jeg er ikke så stø i tysk, men kanskje det betyr noe slik som "bare en igjen"? Men jeg er glad bilen faller i smak. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Uff, se hva jeg fant hos en fjern slektning med en låve full av gamle bildeler. Med sølvfarge tilogmed....Fæle greier Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg