Polardego Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Faen Tommy, har du stukket av med hele beredskapslageret til Furu og Gran Brannstasjon? :shake Jaja, er viktigere å få caddy'n fiksa... grinchy Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Det va'kke jeg som brøyt meg inn der!!!! har kvittering på øksa!!! helt sant. Bilen ble en smule bedre å kjøre etter at nesten alt i forstillinga ble bytta ut.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Idag dukka det opp en Tufte-grønn Caddy på vaerste... :D Det er tydelig at det lønner seg å bli kjendis, dette beviser drTurbo her med å vise oss draget man får blant annet på damer... :confused: : Men Caddyen begynner å bli skikkelig fin nå.... :kiddie Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Det er tydelig at det lønner seg å bli kjendis, dette beviser drTurbo her med å vise oss draget man får blant annet på damer... :confused: : Jøsses.... Jenta mi jo.. :) Hun vet å komme seg på fanget til folk..... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Jeg kan det der med å få meg ei "bitch". ( No offense Cheron!!!) Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Tok en tur til "Juger'n" idag, og se hva jeg fant...... Håper de er runde, at jeg får tak i slingrebolter, og at jeg får frest ut litt i navet... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 nam! Mine favorittfelger. Dim og mål på de da? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Tok en tur til "Juger'n" idag, og se hva jeg fant......Håper de er runde, at jeg får tak i slingrebolter, og at jeg får frest ut litt i navet... Tommy Herregud så fine fine felger du kommer over! Hadde "gitt hva som helst" for å finne noen slike! Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Jeg ga ikke hva som helst....... Tror de er 7x15, vet at det er 4x98, veit ikke ET. Men jeg kunne ikke la de gå fra meg. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Fant du bare 2? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Jeg ga ikke hva som helst.......Tror de er 7x15, vet at det er 4x98, veit ikke ET. Men jeg kunne ikke la de gå fra meg. Tommy Hadde du gått fra de skulle du blitt dømt til et liv uten oldschool-felger! :D Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 jeg har aldri hatt så mye som et gullhårstrå i ræva, men du må jo ha en skikkelig svær afro baki der :lol :D :afro Jeg får vel bare quote meg selv :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ræva mi er så glatt som bare det, lyst til å kjenne?n Har 4 felger ja. De er ørlitt kantkjørte, men ikke noe mye. Venter bare på poleringsettet skal komme i posten. Fikk også en fin pakke i posten idag, så nå kan jeg montere midtkonsoll fra 1978 snart. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ræva mi er så glatt som bare det, lyst til å kjenne?nHar 4 felger ja. De er ørlitt kantkjørte, men ikke noe mye. Venter bare på poleringsettet skal komme i posten. Fikk også en fin pakke i posten idag, så nå kan jeg montere midtkonsoll fra 1978 snart. Tommy He he he, jeg tror jeg står over :lol Men jeg må bare si at du må ha en stor posjon flaks for å finne 2 sett med "sjeldne" oldschool felger på høgger'n i løpet av så kort tid. PS. Skynd deg å tipp lotto ;) Han som har vraket bilen sin med de felga kan umulig ha visst at de felga var verdt 3-4 ganger vrakpanten... ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Jeg har cromlister til dørene dine om du vil ha? Free of charge... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg