_DuDe| Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 hehe;) Men men... har noe nytt skjedd med caddy`n;)? Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 tøff bil med gromm farge.. Har du lakk koden til den fargen?? Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Ja, hvor mye betaler du???? Sikkens 326 f5.....Dritfin i sollyset!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Ja, hvor mye betaler du????Sikkens 326 f5.....Dritfin i sollyset!! Tommy Må bare si det igjen tommy , drift fin caddy.. btw stor fan av deg :p Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 takk vurderer stærkt å lakke min bil i den fargen.. :cocain: Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Skjer med gem-toppen, skulle ikke den på igjen? Og hvordan blir sommerfelga?:) Stå på! Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeg må finne igjen den Gem Topen, noen har rydda'n bort. Sommerfelga kommer med sesongen.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Kul bil stå på. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Takk for det Mr.Bean Idag satt jeg sammen min nesten komplette dash. Superultrageil!!! Mangler noen små detaljer, men det kommer snart i posten. Fresje greier! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 fett dashbord, velkommen i klubben :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 fett dashbord, velkommen i klubben :) Er det en "old dash" klubb, det visste jeg ikke.... Jeg vil også være medlem :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 I dag har jeg vært ute og knipset litt i penværet. Bare det holder seg sånn, så er det snart på tide med sommerdekk.... Bilen er 98% ferdig. Hva tycks??? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Denne bilen er bare helt konge.... møtte deg et par ganger i dag å den fargen på bilen din er rå;) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Litt lavere og mindre gummi på hjula så ;) Feit bil Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Synes du enten skal få på bakfanger eller få lagd deg en skikkelig "rollpan" Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg