Kenth Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 det er sant nok.. men hva skal man med det da? :bump Kjøre fort!!! heyyou Hehe... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeR Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Noen ganger lurer jeg på om civic`en min produserer bensin jeg wtf? Siter *-98 Dodge Durango 5.2 V8 Magnum *-92 Honda Civic EG8 *-88 Honda Civic EC9(Savner den...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaupz Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Jeg har en Lsi Coupe, og min brukte masse bensin. Jeg skiftet tennplugger og pluggledninger. Tror det er litt bedre nå, men er ikke så lenge siden jeg gjorde det, så det gjenstår å se. Men min brukte også over liter'n på mila... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Mutten har en gammel civic 1.5gl 16v. med automat. den kjørte jeg på 0.62 på langkjøring og 0.8 på by kjøring. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielaaroe Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 kjørte bensintest på min 98 mod. gått 80000km. 0.77 L/mil. det er temmelig mye. sjekket et annet forum. der sto det at dette kan være årsaker til det: sitat: Det er litt viktig å måle forbruket, ved å fylle opp tanken og kjøre en ukes tid for så og fylle opp og ta en utrekning(19 liter :15 mil=1,266666 liter på mila) da kan vi lettere finne ut om det er en feil eller at den er helt normal. Kjører du mye med kald motor(høyt forbruk)? Tennpluggene dine kan være mye slitte, luftfilter tett, høyt blandingsforhold, henger bremsene?, feil tenningstidspunkt, utette ventiler på motoren, for høyt bensintrykk, lamndasonde defekt dette er en jobb for bilverkstedet i ditt distrikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Hepp... skal vi se.. Bil 1: 1999 Civic 1,4is..standard.. ca 0,66-0,7 på langkjøring og rundt 0,9 på blandet/bykjøring! Bil: 2 1999 Civic 1.6 Si(usa)"litt" trimmet... ca 0.85-0.9 langkjøring og 1.1-1.3 blandet/bykjøring Banekjøring... rundt 8.0 på Mila!!(og det var med lavt ladetrykk) legg da til at man kjører 102oktan til 38,-/litern... ;) Billig er d ikke nei...! *snufs* Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonas Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Jeg har en 92 Civic 1.5LSi og min bruker 0.6 / 0.7 liter på langkjøring. Sikkert liter mila på bykjøring, har ikke sjekket så nøye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haga* Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 har nettop kjøpt meg civic 93' 1,6 Esi med v-tec motor på 125 hk... automatgir.. bruker ca litern på mila på blandet kjøring.. men har jo dratt på litt nå i og med at jeg netttop har fått bilen..hehe..by the way: noen som vet størrelsen på fronthøytalerne i civic.. evt noen måte å få 17 cm inn der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zer0en Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 1,5 lsi en min ha et EXTREMT forbruk ved grisekjøring... på kald motor... og gassen konstant ibånn på vei til jobb om morran, men gu så morro det er å hørre effektannlegget buldre når du suserforbi folk i køen, vanli kjøring drikker den 0,49 har ennå ikke målt på grisekjøringa men kjørte fra stord til haugesund som er 54 km, fyllte 10l når bilen sto på reservetank, og kjørte avgårde. kan iike si at jeg kjørte økonomisk... :D dette var på søndag, og jeg trengte ikke fylle igjenn før på onsdag (da har jeg i tilleg kjørt 2 mil til jobb hverdag og bykjøring utenom) så etter min kalkyle så koster grisekjøring med denne bilen det samme som økonomisk kjøring hos mange andre 95 modeller, bare at denne er MYE kjekkere å kjøre :P Siter 87 jetta 95 civic HB trofast tysk kone, snerten japans elskerinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 1,5 lsi en min ha et EXTREMT forbruk ved grisekjøring... på kald motor... og gassen konstant ibånn på vei til jobb om morran, men gu så morro det er å hørre effektannlegget buldre når du suserforbi folk i køen, vanli kjøring drikker den 0,49 har ennå ikke målt på grisekjøringa men kjørte fra stord til haugesund som er 54 km, fyllte 10l når bilen sto på reservetank, og kjørte avgårde. kan iike si at jeg kjørte økonomisk... :D dette var på søndag, og jeg trengte ikke fylle igjenn før på onsdag (da har jeg i tilleg kjørt 2 mil til jobb hverdag og bykjøring utenom) så etter min kalkyle så koster grisekjøring med denne bilen det samme som økonomisk kjøring hos mange andre 95 modeller, bare at denne er MYE kjekkere å kjøre :P Veldig sunt for motoren din og griskjøre når den er kald.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Jeg kjører ca 55mil på 30 liter bensin. Både langkjøring og entusiastisk kjøring. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 '97 Civic 1.4 IS helt orginal, 0.52 l/mil. ca. 500 km langkjøring og litt over 100 km blandet. Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Min ligger på snitt 0.65 vanelig fram og tilbake til jobb kjøring. Bruker jeg bilen er jeg oppe i 0.9 til litern.. Helt ok :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg