wabby Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Meget pen, men ville kansje kosta på et senkesett ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 den siste her var lekker, men som wabby sier, kost på deg senkesett. samt at jeg kunne tenkt meg å sett den bakfra også.. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 her er min kommende bil. forøvrig original,utenom 17 toms polaris felger jeg får med.. 99mod 1,9tdi med chip og skinn+klima.. digg!!![/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sickflip Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 "den siste her var lekker, men som wabby sier, kost på deg senkesett. samt at jeg kunne tenkt meg å sett den bakfra også.." Blir nok justerbart snart. Det som er så J"#¤& er at jeg har montert et 40 mm h&r senkesett på den (fjærer), men allikevel ser den tilnærmet orginal ut angry Siter 98 Vw Passat 1,8T 93 Vw Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Noen som VIL være så GREI og forklare meg punkt for pungt hvordan jeg legger ut bilder av min bil hær???? :pray (er ny hær, trenger litt startshjelp!!) Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 20" på en 3b???? det hørtes mye ut. da er inpressen helt feil og dekkene går alt for mye utenfor hjulbuene, så sant han ikke har valset ut skjemene da. Det er flere faktorer som spiller inn enn bare høyden på felgene for at det skal passe da. Det går "mange" passater med 20" rundtom så det er ikke så sinnsykt imponerende lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepassion Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Det er flere faktorer som spiller inn enn bare høyden på felgene for at det skal passe da. Det går "mange" passater med 20" rundtom så det er ikke så sinnsykt imponerende lenger. jeg har enda ikke sett noen 3b med 20" felger. jeg har nå selv byttet til 19" og noe spess større enn det blir vanskelig å få på. Ihvertfall visst du skal ha riktig innpress. ikke for å være negativ ovenfor deg (club member) ;) men det er ikke mange passater med 20" Siter 2005 vw passat 1,9 TDI 4motion "exlusive" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 jeg har enda ikke sett noen 3b med 20" felger. jeg har nå selv byttet til 19" og noe spess større enn det blir vanskelig å få på. Ihvertfall visst du skal ha riktig innpress. ikke for å være negativ ovenfor deg (club member) ;) men det er ikke mange passater med 20" øøiiihhhh Club member jeg oxo da... Mener og huske en sort stv med 20 i fjor sommer... 3b det også, tror han er medlem å Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepassion Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 øøiiihhhh Club member jeg oxo da... Mener og huske en sort stv med 20 i fjor sommer... 3b det også, tror han er medlem å okey, visst det er en svart passat stv. men toora felger så er det bare 19" Siter 2005 vw passat 1,9 TDI 4motion "exlusive" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 går en passat her med 20", men vet ikke om det er 3b?!? Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 her er min passat 35i sedan VR6 190hk:) (Orginal bil) og hvordan setter man inn bildet i dette forumet? Ingen som skal selge slike dobble frontlykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 her er min passat 35i sedan VR6 190hk:) (Orginal bil) og hvordan setter man inn bildet i dette forumet? Ingen som skal selge slike dobble frontlykter Det lurer jeg også på!! Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 her er bilder av min passat VR6 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 hva måtte du gjøre for og legge inn bilder hær?? kan DU eller noen forklare meg det?? fra A til Å!! hellothere Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 her er bilder av min passat VR6 :) hey gutt! Saker saker! mvh Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg