Kurtemann Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 pen front fanger.. har ett spørsmål til alle passat folk: noen som veit hvilken boltsirkel Passaten vår har? Skal etterhvert selge noen TSW 17" men er ikke sikker på hva jeg skal skrive i annonsen. Går Passat felger på Golf 3 f.eks? Har forresten fått inn instrumenter der askebegeret og sigarett tenneren var. Blei drit tøft. Tar noen bilder i hælja, så skal dere få se. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 samme som din nye? eller var det et hint om at det skulle vært bilder bakfra? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 samme som din nye? eller var det et fint om at det skulle vært bilder bakfra? er ikke helt lik, jeg har ikke tåkelys der, men skulle gjerne hatt det. Sleng gjerne ut bilder bakfra også... Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 tok bilder bakfra også men var ikke helt heldig med fokus så jeg lot være. Boltsirkel er 4x100 ET38 hvis jeg ikke husker helt feil. dette er for modeller opp til 100kw. hva skulle du hatt for felgene? regner med det er de som er avbildet på side 1 Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 tok bilder bakfra også men var ikke helt heldig med fokus så jeg lot være. Boltsirkel er 4x100 ET38 hvis jeg ikke husker helt feil. dette er for modeller opp til 100kw. hva skulle du hatt for felgene? regner med det er de som er avbildet på side 1 er 4x100 på alt untatt vr6 er det ikke det da? jeg er kansje interesert i felgnee foresten. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 aka_stian04: pen bil, sikkler på en slik frontfanger selv. Har lyst på skikklige grøftelys som jeg kan kombinere med park. :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 tok bilder bakfra også men var ikke helt heldig med fokus så jeg lot være. Boltsirkel er 4x100 ET38 hvis jeg ikke husker helt feil. dette er for modeller opp til 100kw. hva skulle du hatt for felgene? regner med det er de som er avbildet på side 1 De er de som sitter på den "nye" passaten. 17" med 215/40 dekk.. Kom med pris forslag.. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Kan slenge opp noe bilder av min også, hverfall slik den så ut før den ble påkjørt mens den sto parkert i gata. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 meget pen, har samma lykter som deg, men selger dem nå... får In.pro lykter :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Nice! Den var rett og slett utrolig pen :) Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Den var heftig! Har du bilder etter kræsjet? Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Takker ,er ikke fullt så pen nå. Har heller ikke noen bilder siden kamera er ødelagt. Er ikke store skader , men noen har kjørt til fronten , så glassene på fangeren foran er knust, nettingen er trøkka inn ( sikkert bil men hengerfeste) så er det kjippa av litt lakk og lakken har sprekt opp i lyn mønster bortetter. Fått en bulk og ripe på siden av bilen, etter at en buss skjøv meg sidelengs. Bakfangeren er sprekt og kjippa, pluss at sidefeste er ødelagt. Så får sparkle å lakke i sommer, men blir så klart ikke slik som den var. men men , shit happens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Takker ,er ikke fullt så pen nå. Har heller ikke noen bilder siden kamera er ødelagt. Er ikke store skader , men noen har kjørt til fronten , så glassene på fangeren foran er knust, nettingen er trøkka inn ( sikkert bil men hengerfeste) så er det kjippa av litt lakk og lakken har sprekt opp i lyn mønster bortetter. Fått en bulk og ripe på siden av bilen, etter at en buss skjøv meg sidelengs. Bakfangeren er sprekt og kjippa, pluss at sidefeste er ødelagt. Så får sparkle å lakke i sommer, men blir så klart ikke slik som den var. men men , shit happens det var jo litt av hvert det, kjipern det å bulke kjærra. Veit åssen det er. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukodd Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 http://www.flickr.com/photos/64243616@N00/20540628/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepassion Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 her er min!!! Siter 2005 vw passat 1,9 TDI 4motion "exlusive" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg