Aleksander Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Her er et litt gammelt bilde, men det får duge til været blir bra og jeg får tid til å vaske kjerra. Mods: - Pioneer- og boss-anlegg - Mega luxera hjul, med dekk i dim 195/55-15. - Konfilter fra torshov :oohh Motoren er altså en 1,6 liters turbodiesel som skal yte 59kW (80hk). :naaaws Får se om det egentlig kommer noen særlige mods utover. Vil ikke koste på den for mye med tanke på at den mest sannsynlig skal selges på slutten av sommeren. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Nå dukker de opp en etter en :hello: Håper fler joiner, og legger ut bilder av doningene sine.. Jeg vil gi ett lite tips til deg over her. Kjøp noe som heter black chrome eller noe på bilrekvesita butikken. Det er noe som du pusser inn alt det svarte på bilen med, støtfangere, lister og dekk. Blir veldig pent. Siden fangera dine så litt bleike ut :D Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Nå dukker de opp en etter en :hello: Håper fler joiner, og legger ut bilder av doningene sine.. Jeg vil gi ett lite tips til deg over her. Kjøp noe som heter black chrome eller noe på bilrekvesita butikken. Det er noe som du pusser inn alt det svarte på bilen med, støtfangere, lister og dekk. Blir veldig pent. Siden fangera dine så litt bleike ut :D Har det skjønner du ;) Har ikke hatt det på når bildet ble tatt, men skjermene er såpass bleket av solen at det ikke blir stort bedre av å ha på det. Vurderer å rubbe og lakke de opp....eller bare dra på høggern og se om jeg finner noe bedre. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimrodh Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 skulle gjerne lagt inn bilde av tdii'n min jeg men skjønner ikke helt hvordan jeg gjør det.. så hvis noen har lyst til og forklare meg det så hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 her er bilen min. kjipt bilde men men. har lakka fangere å speil, hatt inn netting i fanger samt vw emblem. hvite blink foran og på side, svart og røde bak lys. senka litt, stive dempere, 195/50-15.green filter. stereo: sony black panel mp3 spller 850 ett ell anna, no front samt bak høytallere, forsterker og 2x12" eaathquake. har hjemme laget emblem løs grill hjemme som må sparkles opp at, samt bad look grill lik som kurteman sin. mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Noen som tror det er mulig å fikse mono visker på Passelaten? Helst ikke sånn som står rett opp og ned, men bare monovisker som ligger helt normalt. Hadde da vært drit fett! Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 savner bilder av litt nyere passater jeg..hehe Kan jo legge inn et bilde av min som for øvrig er helt original (og til salgs) Siter - 92 Bmw 318i (x)97 VW Passat 1.8T (x)84 VW Golf (x) 78 Ascona B (x) 91 Bmw 318i E36 (x) 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Noen som tror det er mulig å fikse mono visker på Passelaten?Helst ikke sånn som står rett opp og ned, men bare monovisker som ligger helt normalt. Hadde da vært drit fett! Riv ut all innmaten og sett inn en Fiat Uno motor. Gjorde det på min Jetta. Funka fett. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Unoen har mono? det er ihvertfall mye billigere enn å kjøpe golf mono visker fra sånne styling sjapper.. Men bruker jeg bare den midterste visker armen da? eller følger alt med fra unoen? kanskje jeg skal prøve meg på sånn mono. Fler som kunne tenkt seg det??? Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Unoen har mono?det er ihvertfall mye billigere enn å kjøpe golf mono visker fra sånne styling sjapper.. Men bruker jeg bare den midterste visker armen da? eller følger alt med fra unoen? kanskje jeg skal prøve meg på sånn mono. Fler som kunne tenkt seg det??? Bruk viskerarmen fra Uno'en. Den er helt rett og ser bedre ut enn de fra passat som har en knekk liksom.. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 hallo,nån som kan hjelp mæ me å forklar kordan æ legg ut bilde av min???? får d f.. ikkje te Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Noen som tror det er mulig å fikse mono visker på Passelaten?Helst ikke sånn som står rett opp og ned, men bare monovisker som ligger helt normalt. Hadde da vært drit fett! jeg hadde lyst til å lage hjemmelaget før sån som mange gjør på golf 2, svise staget å sånn.. men er nok ikke så lett på passaten. bonrath har mono visker løsning, de solgte den på nbs før. men fant den ikke der nå. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Kan vi spore tilbake på tråden? Når jeg abbonerer på tråden forventer jeg å finne bilder av passater i stedet for at det blir diskutert gamle vindusviskere... Siter - 92 Bmw 318i (x)97 VW Passat 1.8T (x)84 VW Golf (x) 78 Ascona B (x) 91 Bmw 318i E36 (x) 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Kan vi spore tilbake på tråden? Når jeg abbonerer på tråden forventer jeg å finne bilder av passater i stedet for at det blir diskutert gamle vindusviskere... back to topic: min gamle bil. senka,15" felger, røde baklys,hvite blink på sia, svarte foran, sota ruter (lyst) rensa bak luka for svart org beskytelse, lakka lista, svarte håndtak, fjerna chrome lister, 16v antenne,lakka speil, diverse neon, en del styr inni, stor stereo :) PS: sniper, sånn passat som du har er en sånn e har lyst på neste gang, 1.8t å saker :D vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 tok noen nye bilder av passaten forrige dagen Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg