Volvo-Lars Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Halla. Lurer på en ting. Finnes det en CD spiller til bil som man kan legge inn sanger fra en orginal cd? allså en Cd som er kjøpt i butikken? en kompis sa det fantes en slik, var harddisk basert el.no. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 finnes spillere med harddisk ja,men de er ganske så dyre,her er en fra pioneer: http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=1511&taxonomy_id=430-458 vet sony å har en. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 finnes spillere med harddisk ja,men de er ganske så dyre,her er en fra pioneer: http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=1511&taxonomy_id=430-458vet sony å har en. Takk for kjapt svar:) det som er at jeg har en del orginal CD'r (er veldig glad i musikk:)) så at jeg tror jeg kommer til å sponse meg selv med en sånn etterhvert. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Takk for kjapt svar:) det som er at jeg har en del orginal CD'r (er veldig glad i musikk:)) så at jeg tror jeg kommer til å sponse meg selv med en sånn etterhvert. Alternativt så kjøper du deg en grei CD-spiller med AUX inngang og en god Mp3 spiller med skikkelig lagringskapasitet, gjerne 1GB eller mer, så kan du bruke den både i bilen og hjemme:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Clarion har også et par sånne.. Bruker noe kalt music-catcher..Mener å huske at de med harddisk til pioneer var litt stive i prisen, så tror disse er litt rimeligere.. Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Clarion har spillere med innebygd minne. sjekk http://www.lydibil.no der finner du clarion Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 kjøp deg pioneer-spiller med ipod-adapter! Da kobler du en ipod via en boks inn på ip-bus-inngangen, så kan du styre ipoden fra spilleren!Tror samla pris uansett kommer under prisen av en spiller med harddisk... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toansi Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Tenker du først å kjøpe en harddiskbasert cd-spiller bør du heller vurdere å sette en pc inn i bilen.. Større harddisk, flere muligheter, men litt dårligere lyd i allefall for oss som faktisk hører forskjell på lyd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Tenker du først å kjøpe en harddiskbasert cd-spiller bør du heller vurdere å sette en pc inn i bilen.. Større harddisk, flere muligheter, men litt dårligere lyd i allefall for oss som faktisk hører forskjell på lyd.. så var det det her med å ha plass i bilen da...en kompis har laptop i sin MR2 å den tar opp all plassen hvor enn den er.....nå er mr2 en liten bil i forhold til min 242 men fortsatt....trur neppe jeg kommer til å tre en PC inn i bilen. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Tenker du først å kjøpe en harddiskbasert cd-spiller bør du heller vurdere å sette en pc inn i bilen.. Større harddisk, flere muligheter, men litt dårligere lyd i allefall for oss som faktisk hører forskjell på lyd.. Lydkvaliteten kommer vel veldig an på hvilket lydkort man velger og hvilket format man lagrer musikken i. Fint mulig å få bra lydkvalitet fra en PC også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 vil nokk en gang minne dere på at clarion har musiccather der du kan legge inn opptil 8 cdplater på spilleren.. billigste utgave koster rundt 4000 tar jeg ikke mye feil. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 vil nokk en gang minne dere på at clarion har musiccather der du kan legge inn opptil 8 cdplater på spilleren..billigste utgave koster rundt 4000 tar jeg ikke mye feil. link til side som selger den?:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 link til side som selger den *host* http://www.lydibil.no *host* vet ikke om han har lagt dem ut ennå men tlfnr står der så du kan ta en telefon for nærmere info Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg