Gå til innhold

Skilter på skyline?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

TüV papiere til skyline:

http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=13323

Bjørnstad bil har skilter allerede

http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=12198

Siden du skal bli Skyline eier, anbefaler jeg at du melder deg inn i 200sx klubben. Det er folk der som har bra peiling på skyline.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg bare lurer på en ting.

Hvorfor sier alle som selger og eier skyline at det bare finns 3 eller 8 eller no sånnt skyline i norge? Det er jo tydeligvis blitt endel nå...

De fleste sier faktisk at det er flere... Men mange blander sammen hvor mange det er totalt, med hvor mange som har skilt! De fleste med snøring vet jo at skyline er dusinbil med god margin nå!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig så spesielt med Skyline? Jeg mener. Interiørt ser de jo ut som en hvilkensomhelst Primera fra midten av 90-tallet. Og eksteriørt ser de ut som en hvilkensomhelst coupé. Akkurat som Mazda 625 Coupé anno 1990...

Er det motoren? Kjøreegenskapene? En Ferrari, Porsche, Lamborghini eller Corvette må jo være mye tøffere enn en Skyline?

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig så spesielt med Skyline? Jeg mener. Interiørt ser de jo ut som en hvilkensomhelst Primera fra midten av 90-tallet. Og eksteriørt ser de ut som en hvilkensomhelst coupé. Akkurat som Mazda 625 Coupé anno 1990...

Er det motoren? Kjøreegenskapene? En Ferrari, Porsche, Lamborghini eller Corvette må jo være mye tøffere enn en Skyline?

skyline er den ultimate gatebil !!!!!

corvette er for gammle impotente menn med hatt !!!!

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang kjørt en skyline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke... Ikke har jeg kjørt noen av de andre bilene jeg nevnte heller, men hvorfor er bilen så fantastisk?

Rekke6 med racingener og twinturbo

4hjulstrekk som akltiverer forhjulene når bare når det treng. DVS at man kan gå inn i svinger som med en bakhjulstrekker, men gasse ut som med en 4WD

4hjulsstyring

Mer uvanlig utseende en f-eks en audi s6, som ser ut som en a6..

Noen (deriblant jeg) syns den er tøff..

Sist, men ikke minst: hva er så fantastisk med mercedes? De dyre delene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekke6 med racingener og twinturbo

4hjulstrekk som akltiverer forhjulene når bare når det treng. DVS at man kan gå inn i svinger som med en bakhjulstrekker, men gasse ut som med en 4WD

4hjulsstyring

Mer uvanlig utseende en f-eks en audi s6, som ser ut som en a6..

Noen (deriblant jeg) syns den er tøff..

Sist, men ikke minst: hva er så fantastisk med mercedes? De dyre delene?

Hehe. Ventet egentlig på den siste der ;-)

Den siste utgaven av Skyline ser ganske hissig ut, men jeg synes at de som var før ser ganske anonyme ut...

Jaaaa, da har misunnelsen begynt å melde seg som vanlig er hos nordmenn. Gratulerer med Skyline!!! Fin kjerre det!!!!

Jeg er ikke særlig misunnelig på Skyline, hvis det var det du mente... Gi meg heller en SLR anyday ;-)

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider