bjørn_henning Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Jeg er på vei til å få inn en skyline til Norge... Jeg har hørt at det ikke er noe problem å få skilt, men er det noen som har erfaring eller vet hvordan jeg skal gå fram? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Jeg er på vei til å få inn en skyline til Norge... Jeg har hørt at det ikke er noe problem å få skilt, men er det noen som har erfaring eller vet hvordan jeg skal gå fram? Før alle andre skriker på deg; SØK!! doh Er vel 10000000 tråder om dette under Nissa > Skyline delen av forumet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 TüV papiere til skyline: http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=13323 Bjørnstad bil har skilter allerede http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=12198 Siden du skal bli Skyline eier, anbefaler jeg at du melder deg inn i 200sx klubben. Det er folk der som har bra peiling på skyline. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Men jeg bare lurer på en ting. Hvorfor sier alle som selger og eier skyline at det bare finns 3 eller 8 eller no sånnt skyline i norge? Det er jo tydeligvis blitt endel nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Men jeg bare lurer på en ting.Hvorfor sier alle som selger og eier skyline at det bare finns 3 eller 8 eller no sånnt skyline i norge? Det er jo tydeligvis blitt endel nå... De fleste sier faktisk at det er flere... Men mange blander sammen hvor mange det er totalt, med hvor mange som har skilt! De fleste med snøring vet jo at skyline er dusinbil med god margin nå! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Men jeg bare lurer på en ting.Hvorfor sier alle som selger og eier skyline at det bare finns 3 eller 8 eller no sånnt skyline i norge? Det er jo tydeligvis blitt endel nå... Det er MANGE skyliner i Norge nå... Sett sjukt mange forskjellige, og har sett en liste også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 skyline blei så fjortiss bil etter 2f2f filmene.. så da måtte jo alle ha :( men de er fortsatt bra biler med gode speccs Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Hva er egentlig så spesielt med Skyline? Jeg mener. Interiørt ser de jo ut som en hvilkensomhelst Primera fra midten av 90-tallet. Og eksteriørt ser de ut som en hvilkensomhelst coupé. Akkurat som Mazda 625 Coupé anno 1990... Er det motoren? Kjøreegenskapene? En Ferrari, Porsche, Lamborghini eller Corvette må jo være mye tøffere enn en Skyline? Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Hva er egentlig så spesielt med Skyline? Jeg mener. Interiørt ser de jo ut som en hvilkensomhelst Primera fra midten av 90-tallet. Og eksteriørt ser de ut som en hvilkensomhelst coupé. Akkurat som Mazda 625 Coupé anno 1990... Er det motoren? Kjøreegenskapene? En Ferrari, Porsche, Lamborghini eller Corvette må jo være mye tøffere enn en Skyline? skyline er den ultimate gatebil !!!!! corvette er for gammle impotente menn med hatt !!!! Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjartmar86 Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Hva er egentlig så spesielt med Skyline? Jeg mener. Interiørt ser de jo ut som en hvilkensomhelst Primera fra midten av 90-tallet. Og eksteriørt ser de ut som en hvilkensomhelst coupé. Akkurat som Mazda 625 Coupé anno 1990... Er det motoren? Kjøreegenskapene? En Ferrari, Porsche, Lamborghini eller Corvette må jo være mye tøffere enn en Skyline? Har du noen gang kjørt en skyline? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Nei, det har jeg ikke... Ikke har jeg kjørt noen av de andre bilene jeg nevnte heller, men hvorfor er bilen så fantastisk? Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Jaaaa, da har misunnelsen begynt å melde seg som vanlig er hos nordmenn. Gratulerer med Skyline!!! Fin kjerre det!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 det er over 50 skyliner i norge nå ! veldig mange av de er r32gtr og r33gts-t Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Nei, det har jeg ikke... Ikke har jeg kjørt noen av de andre bilene jeg nevnte heller, men hvorfor er bilen så fantastisk? Rekke6 med racingener og twinturbo 4hjulstrekk som akltiverer forhjulene når bare når det treng. DVS at man kan gå inn i svinger som med en bakhjulstrekker, men gasse ut som med en 4WD 4hjulsstyring Mer uvanlig utseende en f-eks en audi s6, som ser ut som en a6.. Noen (deriblant jeg) syns den er tøff.. Sist, men ikke minst: hva er så fantastisk med mercedes? De dyre delene? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Rekke6 med racingener og twinturbo4hjulstrekk som akltiverer forhjulene når bare når det treng. DVS at man kan gå inn i svinger som med en bakhjulstrekker, men gasse ut som med en 4WD 4hjulsstyring Mer uvanlig utseende en f-eks en audi s6, som ser ut som en a6.. Noen (deriblant jeg) syns den er tøff.. Sist, men ikke minst: hva er så fantastisk med mercedes? De dyre delene? Hehe. Ventet egentlig på den siste der ;-) Den siste utgaven av Skyline ser ganske hissig ut, men jeg synes at de som var før ser ganske anonyme ut... Jaaaa, da har misunnelsen begynt å melde seg som vanlig er hos nordmenn. Gratulerer med Skyline!!! Fin kjerre det!!!! Jeg er ikke særlig misunnelig på Skyline, hvis det var det du mente... Gi meg heller en SLR anyday ;-) Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg