-zlurv- Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Tar sikkert asfalten, prøv i oppkjørsla til naboen ;) Hehe, tror ikke han legge merke til deg, visst du står i innkjørselen hans i en time og skrubber bilen med parafin? notin Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nonstop Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 noen shell stasjoner selger asfalt fjerner ;) Siter - Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk - BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Vask bilen ren med vann og såpe Så tømmer du litt tennveske på en klut, og gnir der du har nuppene din... Så lar du det stå i 5-10 min før du vasker over med vann å såpe på nytt Funker fjell ;) Det som er så genialt er at der du bruker tennvæske tørker bilen tvert :rolleyes: Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Jeg har også hørt at Parafin er ypperlig til slikt. Men den tar også samtidig all voks av en eller merkerlig grunn :rolleyes: :) Eneste aberet er at det lukter jævelig. Men der kan apotekene hjelpe. For de selger renset parafin eller noe, som hvist nok lukter mye mindre. Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Vask bilen ren med vann og såpeSå tømmer du litt tennveske på en klut, og gnir der du har nuppene din... Så lar du det stå i 5-10 min før du vasker over med vann å såpe på nytt Funker fjell ;) Det som er så genialt er at der du bruker tennvæske tørker bilen tvert :rolleyes: Men med parafin så trenger du ikke gni....du bare sprøyter det på, og så tørker du asfaltflekkene like lett av som "Vanish Oxy-Action" fjerner flekker på TV. Er dermed mye bedre for lakken har jeg konkludert meg fram til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg