Billi Racing Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 :) Bare ville legge ut biler av bilen min som endelig har blitt ferdig! Takk til BuddyRacing for hjelp med karrosseriarbeid! Fint om det er noen som har synspunkter... Før..... Klargjøring til lakk: Montering: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 den var kul. noen fler bilder og hva som er gjort med den. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Nice den der ;) Du har vel ingen flere bilder av det ferdige resultatet? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Så bilen din på våler på gatebil. :) Legg ut litt mer bilder og info da. fin bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Ombestemte du deg ang panserfarge? Ser j**lig bra ut forresten! Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Ombestemte du deg ang panserfarge? Ser j**lig bra ut forresten! ...eh ja. har et carbon-panser stående da veit du. følte at det brøyt i forhold til at jeg vil ha bilen mest mulig clean. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigipie Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Bilen ble meget rå! Hvilken modell er dette? Er du forresten interessert i å selge grøftelyktene til bilen din? (Som d ser ut som du har demontert?) Siter Mvh, Stig Blomseth :) 1996 Audi A4 x - 1997 Opel Vectra x - 1993 Honda Prelude x - 1985 Opel Rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 ...eh ja. har et carbon-panser stående da veit du. følte at det brøyt i forhold til at jeg vil ha bilen mest mulig clean. Du. .. Den ser jo konge ut da! Må være ganske flink han som har hjelpa deg med den der :disco Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Bilen ble meget rå! Hvilken modell er dette? Er du forresten interessert i å selge grøftelyktene til bilen din? (Som d ser ut som du har demontert?) bilen min er en 2000mod. har ikke noe tåkelys. det var på den orginale fangeren, men de er kastet (var stygge) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Du. .. Den ser jo konge ut da! Må være ganske flink han som har hjelpa deg med den der :disco DUU!!!! hør da!! klapper for deg assa! Tusen takk nok en gang assa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 :dj hmmmmmmmmm sofa er bra Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigipie Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 kastet grøftelyktene? Er du gal mann? Har du kastet den gamle fangeren også? Eller har du den fortsatt en eller annen plass? Jeg skal bygge om A4'en min fra 96' til 00'mod, så trenger bl.a. festene i fangerene + lyktene. Flott hvis du har noe liggende som du kan selge ;) Siter Mvh, Stig Blomseth :) 1996 Audi A4 x - 1997 Opel Vectra x - 1993 Honda Prelude x - 1985 Opel Rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 kastet grøftelyktene? Er du gal mann? Har du kastet den gamle fangeren også? Eller har du den fortsatt en eller annen plass? Jeg skal bygge om A4'en min fra 96' til 00'mod, så trenger bl.a. festene i fangerene + lyktene. Flott hvis du har noe liggende som du kan selge ;) har en orginal giroverføring...:) satte på B&W veit du! nei, jobber på Norsk Bildelsenter, så jeg leverte inn frontfangeren. den er nå solgt. bak hadde den en skade. lyktene kan vi sikkert oppdrive. ring på 32 85 40 40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigipie Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Flott. Ringer sikkert en av dagene jeg da. Siden du først jobber der, lurte jeg på en ting. Hvis man bestiller brukt hovedlykt til en 2000/01 mod.hos NBS, får man da den "hele" utgaven med klart glass? (a-la facelift?) dvs. blink og lykt i samme? Siter Mvh, Stig Blomseth :) 1996 Audi A4 x - 1997 Opel Vectra x - 1993 Honda Prelude x - 1985 Opel Rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Flott. Ringer sikkert en av dagene jeg da. Siden du først jobber der, lurte jeg på en ting. Hvis man bestiller brukt hovedlykt til en 2000/01 mod.hos NBS, får man da den "hele" utgaven med klart glass? (a-la facelift?) dvs. blink og lykt i samme? Hovedlykten til 00 er de hele med klart glass ja... (Valeo) Vakker bil du har Billi... Bra noen har penger :D Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg