PerryZaphire Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 begynner å bli lei bilstereo nå så vurderer å kvitte meg med alt utenom spillern min som jeg er så altfor glad i.... Det er følgende: 1 stk. Profile California AP2000 forsterker. link: http://www.profileusa.com/products_amps_ap.cfm 1 stk. Rockford 120.2 forsterker. 2 stk. Rockford Punch P2 12" (P212S4) link: http://www.rockfordfosgate.com/products/ez2rockford/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10065592&CategoryDesc=Punch%20Subwoofer 2stk. Phoenix Gold 6" woofer 2 stk. Soundstream Xact 4" midrange 2 stk. MA audio diskanter. 2stk. Pioneer TS6910 6x9 1 stk. 100amp. automat sikring. div. kabler. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Er vel ikke int. i å bytte i noe? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Er vel ikke int. i å bytte i noe? Har lyst til å bytte bort både bil og anlegg :P Hva har du ? intr. jeg :) Kan godt byttes mot anlegg også... jeg har lyst på en GOD 4 kanaler og kondis. Begynner å bli lei alt styret med subber og stor større størst forsterker :) så nå skal jeg ha forsterker, spiller og høytalere... ikke noe mere.... må begynne å bruke penger på bilen istedenfor sombrero Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Er intressert i en av disse tre tinga: 1 stk. Profile California AP2000 forsterker 1 stk. Rockford 120.2 forsterker 2 stk. Rockford Punch P2 12" (P212S4) Jeg har ikke så mye anlegg å bytte bort, derfor jeg er int. i dette :D Men jeg har noe deler til golfen din. hehe Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Er intressert i en av disse tre tinga: 1 stk. Profile California AP2000 forsterker 1 stk. Rockford 120.2 forsterker 2 stk. Rockford Punch P2 12" (P212S4) Jeg har ikke så mye anlegg å bytte bort, derfor jeg er int. i dette :D Men jeg har noe deler til golfen din. hehe rockford forsterkern inngår i en større plan etterhvert så jeg tror jeg beholder den enn så lenge :blush planen var å se om jeg kan få nok kr igjen for hele pakka til ett nytt prosjekt uten subbere osv. Jeg har heftig RF 4kanaler på handa og kan da kvitte meg med 120.2 forsterkern men da må jeg ha minst 3500kr for resten... deler? har ikke en bil til meg istedenfor ? hehe.... har en som er intr. i å bytte en bil imot golfen min + anlegget.. men han bor i troms..derfor uaktuellt. hehe jeg trenger ikke så mye igrunn... svart panser, svart bakluke, g60 plastikk, ene halvdelen til gti lippa er noe småtterier... Ellers så kan du jo liste opp alt du har som du kan kvitte deg med ? så kan jeg evnt. se om det er noe jeg trenger :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Vi har vel diskutert litt om dette før da jeg skulle selge div deler, men det blei ikke noe av den gangen. Men jeg kan ramse opp ting jeg ikke trenger: G60 breddere (fremme) G60 Skjørter Baklukespoiler Sota baklykter Kan kanskje bytte dette med en av tinga? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Vi har vel diskutert litt om dette før da jeg skulle selge div deler, men det blei ikke noe av den gangen. Men jeg kan ramse opp ting jeg ikke trenger: G60 breddere (fremme) G60 Skjørter Baklukespoiler Sota baklykter Kan kanskje bytte dette med en av tinga? Lykter har jeg :) men resten kan jeg være intr. i må tenke bittelitt... siden jeg er usikker på golfens fremtid enda så er det vanskelig å si hvor mye jeg trenger greiene... jeg har bud på 2500 for forsterkeren som er penger jeg trenger hehe Men jeg har også veldig lyst påå g60 plastikk... veldig veldig... Hvor mye skulle du hatt for skjørtene bredderne og baklukespoilern i cash? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Lykter har jeg :)men resten kan jeg være intr. i må tenke bittelitt... siden jeg er usikker på golfens fremtid enda så er det vanskelig å si hvor mye jeg trenger greiene... jeg har bud på 2500 for forsterkeren som er penger jeg trenger hehe Men jeg har også veldig lyst påå g60 plastikk... veldig veldig... Hvor mye skulle du hatt for skjørtene bredderne og baklukespoilern i cash? Det veit jeg egentlig ikke.. Syns det er vanskelig å si en korrekt pris på det, men jeg er jo alltids åpen for bud på tinga. G60 plastikken trekker jo opp bilens utseende ganske bra synstes jeg ihvertfall. Kan jo tenkes den stiger bittelitt i pris hvis du skal selge den også? Hvilken av forsterkerne snakker vi om? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Det veit jeg egentlig ikke.. Syns det er vanskelig å si en korrekt pris på det, men jeg er jo alltids åpen for bud på tinga. G60 plastikken trekker jo opp bilens utseende ganske bra synstes jeg ihvertfall. Kan jo tenkes den stiger bittelitt i pris hvis du skal selge den også? Hvilken av forsterkerne snakker vi om? profile seff :) RF 120.2en tviler jeg sterkt på at jeg får igjen 2500 for :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 profile seff :)RF 120.2en tviler jeg sterkt på at jeg får igjen 2500 for :P okey.. bytter gjerne jeg. Tinga ligger her bare å samler støv uansett. Så jeg har litt lyst til å bytte/selge det så jeg kan få noe jeg har mer bruk for.. hehe tannløs Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 oki... her er planen.... jeg trenger alt jeg har inntil videre... meeeen... jeg har tenkt på ett nytt prosjekt med litt ombygging av anlegget... da har jeg 1 stk. RF p2 12" til overs :) kan vi gjøre en deal med den kanskje? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 oki... her er planen.... jeg trenger alt jeg har inntil videre... meeeen... jeg har tenkt på ett nytt prosjekt med litt ombygging av anlegget... da har jeg 1 stk. RF p2 12" til overs :) kan vi gjøre en deal med den kanskje? Det kan være en mulighet ja. Selv om jeg aller mest trenger forsterker. Men det kunne vært fint men en subber også. Er dette Rockford Fosgate P212S8 Punch HE serie eller Rockford Fosgate P212S4 Punch HE serie? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Det kan være en mulighet ja. Selv om jeg aller mest trenger forsterker. Men det kunne vært fint men en subber også. Er dette Rockford Fosgate P212S8 Punch HE serie eller Rockford Fosgate P212S4 Punch HE serie? P212S4 :) titegnellerno Denne: http://www.rockfordfosgate.com/products/ez2rockford/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10065592&CategoryDesc=Punch%20Subwoofers Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 P212S4 :) titegnellerno okey.. Ingen forsterker altså? :wonder hehe Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 okey.. Ingen forsterker altså? :wonder hehe ser dårlig ut........ :( jeg får ikke kjøpt den jeg trenger så foreløpig kun elementet. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg