Hersker Hans Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Mediaforumet er vel bilforumets største forum, men det er også litt rotete? jeg syns mange norskproduserte filmer spesielt drukner litt i mylderet av diverse poster, noen som er enige? hadde vært fint å kunne gå inn på et Media Norge forumet feks å se hva som skjer i norge, det er lagt ut mange bra filmer de siste årene, b.la fra Pudding og Mark 1, som drukner litt i mediaforumet. Mulig det er teit å dele det opp, bare lufter en ide hadde morsomme bilfilmer og annet fra utlandet i et Media forumet. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Skulle kanskje hatt 2 stk underforum der. Media: Link til filmer/bilder funnet på nettet. Egenprodusert materiale. Noe slikt kanskje? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 mye ville hjulpet om folk skrev skikkelige topics. litt ansvar må hvile på brukerne også. :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Ja, hviler mye på brukerne ja. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 det SKAL VÆRE KRAV OM at folk starter en tråd på mediaforumet med Bilder: Bilder av BMW Treff Oslo Video: Rudskogen Gatebil 2001 Synes nå jeg da? Eventuellt dele opp forumet i disse to kategoriene. Det postes også mye "hei jeg trenger bilder av bilen min" i mediaforumet.. Er vel heller ikke helt korrekt føler jeg... :) Se på zatzy.... Der er det rett og slett behagelig å gå på mediaforumet. Pluss at folk bruker stemming 1-5 stjerner på tråder så du kan selektivt bare besøke de som er verd å se om du ikke er spesiellt intressert i noe. :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Dele opp media i et forum med bilder og et forum med film er jo smart, blir kanskje litt problemer med alle trådene som handler om "film og bilder fra Bilmekaniker treffet feks" Hva med å ha media for norske biltreff og arrangementer, og at folk kan legge inn video av sin egen volvo som burner på gårdsplassen hjemme der og, og sladder rundt låven i tillegg. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 evo.no som er et ganske seriøst og bra fungerende forum har jo kategoriene Film og Bilder (Her legges kun egenprodusert materiale ut) Og Videolinker. Det er også et system som fungerer. Men litt unødvendig jobb også å måtte lese både mediaforumet og videolink om man vil... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Se på zatzy.... Der er det rett og slett behagelig å gå på mediaforumet. Pluss at folk bruker stemming 1-5 stjerner på tråder så du kan selektivt bare besøke de som er verd å se om du ikke er spesiellt intressert i noe. :) Det kan du faktisk her inne også. Trykk på knappen "Ranger tråd" Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Pudding sier at der BRUKER folk faktisk funksjonen. Deling er ingen dum ide i grunn, men lag en kategori for alle disse "Moro"klippene og, noe for egenproduksjoner og kanskje en for treffbilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 det SKAL VÆRE KRAV OM at folk starter en tråd på mediaforumet medBilder: Bilder av BMW Treff Oslo Video: Rudskogen Gatebil 2001 Synes nå jeg da? Tror nesten det var jeg som starta det derre "Film: / Bilde:" greia den gangen jeg var posthore #1 når det gjaldt filmer fra andre forum her inne. Syns det er mye bedre å vite litt på forhånd hva man går inn på når man titter rundt på mediaforumet enn at noen bare skriver "Sjekk den fete her a!! HAHA!!" Burde vært obligatorisk for å kunne poste noe syns jeg. Hvis ikke man deler opp i kategorier som "Egenprodusert - bilder - filmer" og "Funnet - bilder - filmer" da. Som ville vært enda bedre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg