Beamen Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 møtes til sørgestund hos meg neste helg R.I.P supra violin Ja, m'm... RIP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 lol, helt faen meg enig. Hvor "pathetic" er ikke han a, fy faen han er så tragisk han. Han er hvor gammel? 30 eller noe, og han hermet etter ris-koker helvettes Supra'n I FnF. Fy faen jeg har ikke ord til å beskrive hvor mye jeg hater han Vaa idioten. Spurte han hva slaks turbo han hadde en gang på streetmeet "jeg vet ikke, Supramannen i sverige som satt alt sammen".... you gotta be fuckin kidding me Andreas Vaa... HØR HØR!!! er heeelt tragisk Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 går denne på askøy eller er eg litt på bærtur?:S Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 går denne på askøy eller er eg litt på bærtur?:S Den holder til i Nordhordland, nærmere bestemt på Fonnes (Austrheim). Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 oki for den stod på ett....bygg eller noe sånt der min fetter jobber på bilen sin Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Er det denne Toyparts har bygget på? Trille vet du? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Er det denne Toyparts har bygget på? Trille vet du? Toyparts har ikke vært borti denne bilen her nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg