Islanwind Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Har funnet en bil eg har lyst på, men trenger å låne penger... Er regelen sånn i alle firma at bilen må vere nyere enn 10 år? I så fall, så må det bli forbrukslån.. Men syns eg leste at eg måtte vere 25 år? Noen som har informasjon om dette? Og hvor store rentene er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hør med AS finansiering, tror de finansierer mye andre ikke gjør, men bilen kan som oftest ikke være eldre enn 12år når den er nedbetalt. Ikke ta opp forbrukslån for å kjøpe bil, da kan du få større betalingsproblemer enn du aner. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 hvor får jeg kontakta as finansiering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 http://www.financiering.no Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 hva du enn gjør så ikke lån penger hos noen finansierings greier... det er svin dyrt! lån i banken din... litt vanskeligere å få lån, men utrolig mye mere gunstig. skal du kjøpe en bil å ta pant i bilen så må den stå i ditt navn å ha full kasko, noe som kan bli ganske dyrt. prøv å få mor eller far som kansjonist så slipper du unna det.. men for all del.. hold deg unna ge-kapital og alle de andre.. hold deg til bank. Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Så viss eg ska låne av sånn finans firma så må eg ha full kasko uansett? Kan høre med banken min da kkanskje.. men bilen er 91 modell trur eg.. så er vel kanskje litt gammel... hva du enn gjør så ikke lån penger hos noen finansierings greier... det er svin dyrt!lån i banken din... litt vanskeligere å få lån, men utrolig mye mere gunstig. skal du kjøpe en bil å ta pant i bilen så må den stå i ditt navn å ha full kasko, noe som kan bli ganske dyrt. prøv å få mor eller far som kansjonist så slipper du unna det.. men for all del.. hold deg unna ge-kapital og alle de andre.. hold deg til bank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 med forbrukslån får du en vill rente hvertfall.. lite gunstig Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 IKKE LÅN ANDRE STEDER ENN I BANKEN!!!!!! Første bud.... Snakk med foreldrene dine. De kan stå som kausjonister og sikkerhet og da kan du få mye lån i banken. Hvis ikke så kan du krangle deg til 15 lapper i banken. Hvis du skal ha full kasko på bilen er det heller ikke no risiko for foreldrene dine bare du klarer å betale avdragene. Bare tenk framover og se hvor mye penger du kan avse i måneden i 2-3 år. Er du lærling? Student? Studielån? Fast jobb? Har du hus? Leilighet? Planer om leilighet? Mye du må tenke på før du tar lån. Mye du kanskje må vente med til du har betalt ned lånet... Tar du f.eks 50000 i lån på 3 år må du ut med ca 1600 kr i måneden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg