mANlAC Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Fet bil du har der! Synes selv att evo scoopet på panseret passa helt knall!! Men ville nokk ha hatt svarte evo speil. (liker ikke så mye brytninger) Svarte leksus bak blir bra! Da mangler du bare noen fete 18-19" og ett justerbart senkesett! Takk takk:) Joda, 18-19" er på vei i chrome og justerbart senkesett...bare litt trege å levere:( Også må jeg bli kvitt det settet jeg har på bilen nå, måtte abre kjøpe det pga at jeg ikke ahdde noe som helst på bilen:) Og til dere andre...takk for ris og ros...alt blir notert i bakhue:D Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Noen som såg den hvite vectraen da? :P :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 meget fin vectra du har ! er det c20let du skal sette inn i den ? eller er det z20let ? hvordan har du laget panseret ? Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 meget fin vectra du har ! er det c20let du skal sette inn i den ? eller er det z20let ? hvordan har du laget panseret ? :) Tusen takk...! Det er mere en z20let...hehe! men bruker mye fra x20xev...slik at jeg kan ta diagnosetest osv...vil ikke miste det liksom;) Panseret ja...huff...mye jobb....bare lime og sparkle:D Får kjøpt slike løse scoop's! Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Det er mere en z20let...hehe! men bruker mye fra x20xev...slik at jeg kan ta diagnosetest osv...vil ikke miste det liksom Kan vell ivareta diagonosen med en komplett z20let? Bilen min var org 1.6 8v, men satte in c20xe, har fortsatt full mulighet til diagonose stikket over motor.. Ang panser.... Har du lagt det oppå det org og så sparkla det ut, eller skjært det så det ligger neidi panseret? Har samme panser selv, og det sprekker etter hvert uansett hva som er gjort.. Jævla dritt ass Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Kan vell ivareta diagonosen med en komplett z20let? Bilen min var org 1.6 8v, men satte in c20xe, har fortsatt full mulighet til diagonose stikket over motor.. Ang panser.... Har du lagt det oppå det org og så sparkla det ut, eller skjært det så det ligger neidi panseret? Har samme panser selv, og det sprekker etter hvert uansett hva som er gjort.. Jævla dritt ass Man må bruke mer elastisk sparkel og lakk men det har dem ikke her oppe så jeg kutta bare hull, orket ikke så sparkle å lakke selvom det hadde vært en ide i og med at panserforlengeren ble seende ut som f... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Kan vell ivareta diagonosen med en komplett z20let? Bilen min var org 1.6 8v, men satte in c20xe, har fortsatt full mulighet til diagonose stikket over motor.. Ang panser.... Har du lagt det oppå det org og så sparkla det ut, eller skjært det så det ligger neidi panseret? Har samme panser selv, og det sprekker etter hvert uansett hva som er gjort.. Jævla dritt ass Joda, hvis man har z20let...men ikke hvis jeg hadde satt inn en c20let! Det var det jeg mente:) Har lagt det oppå, og stiver den opp under med stivere! Så det blir spennede...:D Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 svarte lexus er klart penest! spesielt når det ikke er en riskoker m'm Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif_Håkonsen Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Du har vel ikke noen gang tenkt på å få noen nye felger kansje?? Når du har såpass stya bil bør du ha felger som kompenserer med resten av bilen!Passte ca null med de felgene der! 17 eller 18 tomms OZ Superturismo felger hadde sett good ut! :) Siter Ride it like you stole it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Du har vel ikke noen gang tenkt på å få noen nye felger kansje?? Når du har såpass stya bil bør du ha felger som kompenserer med resten av bilen!Passte ca null med de felgene der! 17 eller 18 tomms OZ Superturismo felger hadde sett good ut! :) Regner meg at det innlegget var til meg? :D Og jo...seff skal jeg han nye felger....18" kommer snart (om 4-6uker)....spesiallaget til meg:D Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg