Kalisto Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Jaja. Det hjelper jo de som har vectra B lite.. :op Er tross alt vectra B det er spørsmål om, hvis du ser i 2pic :thumb Hjelpe lite å si "Det gikk da fint å legge i listene på tanksen min" :op Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jisb87 Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Har montert anlegg i Vectraen min jeg også, en 10. 1995-modell, 1,8 l. Men jeg fikk en ganske drastisk problem da jeg skulle prøve alarmen og sentrallåsen. Begge deler var helt døde! Fikk ikke plass til signalkabelen på førersiden, så trakk både signal og strømkabel på passasjersiden, ikke noe problem med lyden eller noe.. Men akkurat det med sentrallåsen er skikkelig kjipt! Noen som har opplevd samme problem? Evt. hva som må gjøres? Bare for å legge til, så fungerer ikke sentrallåsen selv med mekanisk låsing med nøkkelen.. Svar tas imot med stor takk :) Siter VectraB96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Har montert anlegg i Vectraen min jeg også, en 10. 1995-modell, 1,8 l. Men jeg fikk en ganske drastisk problem da jeg skulle prøve alarmen og sentrallåsen. Begge deler var helt døde! Fikk ikke plass til signalkabelen på førersiden, så trakk både signal og strømkabel på passasjersiden, ikke noe problem med lyden eller noe.. Men akkurat det med sentrallåsen er skikkelig kjipt! Noen som har opplevd samme problem? Evt. hva som må gjøres? Bare for å legge til, så fungerer ikke sentrallåsen selv med mekanisk låsing med nøkkelen.. Svar tas imot med stor takk :) Du må nok røske opp alt for å finne ut hva du har kappa av eller skada grinchy Hvis det plutselig slutta å funke så er det sikkert en ledning som har tatt kveld Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 jeg finner ikke noe sted å ta inn strømkabelen..! fikk også et problem når jeg skulle ta av "listene" i døren. de henger visst fast i setet. men hovedproblemet er strømkabelen. vectra b 97 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jisb87 Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Jaja, tok en titt på sentrallåseneheten, og gjett hva som var galt? Selvfølgelig hadde den ene pluggen klart å liste seg ut fra enheten og ingen kontakt.. Da jeg dyttet den på plass igjen, var det full fart!! :D Takker Kalisto!! Siter VectraB96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg