Naila Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 http://www.adressa.no/nyheter/article505625.ece# Der på første linken oppfor her, er 240Turboen jeg skulle kjøpe, nå er den. vraket!!! angry Den skulle bare på teknisk kontroll på Tirsdagen, hadde alt vært ok, så hadde den stådt her på gården på torsdag! bilen før den ble vraka, link nedenfor. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=737115 Så utrolig irriterende:( Må bynne på scratch etter å lete etter 240Turbo nå. Så derfor ber jeg dere volvogutta om å si ifra om dere ska selge eller vet om noe, så vennligst si ifra! Hadde vært veldig fint om dere hadde orket å tipse eller si ifra om noe dere vet er tilsalgs. Mvh en skuffet og deprimert Neil Krogstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 inntressant nick...er ett jente navn på urdu..hehe... fin bil før vraking.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 http://www.adressa.no/nyheter/article505625.ece# Der på første linken oppfor her, er 240Turboen jeg skulle kjøpe, nå er den. vraket!!! angry Den skulle bare på teknisk kontroll på Tirsdagen, hadde alt vært ok, så hadde den stådt her på gården på torsdag! bilen før den ble vraka, link nedenfor. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=737115 Så utrolig irriterende:( Må bynne på scratch etter å lete etter 240Turbo nå. Så derfor ber jeg dere volvogutta om å si ifra om dere ska selge eller vet om noe, så vennligst si ifra! Hadde vært veldig fint om dere hadde orket å tipse eller si ifra om noe dere vet er tilsalgs. Mvh en skuffet og deprimert Neil Krogstad. var ein fil bil før kræsjet ja!!! synd at de endte slik!! Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Du får kjøpe vraket da, mye bra deler igjen sikkert. Men synd med bilen ja:mad: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Bilen var fin før den ble vraket ja. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 jaja.. sånn kan det gå, men de hadde bare godt av det viss det var promillekjøring! da gidder jeg ikke ofre dem en eneste god tanke... sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 NO brain no pain. Å knuse en bil er minste straffen for promillekjøring. Fortjent om de kjørte i fylla. Å ja. Synd for deg som skulle kjøpen bilen, men du vet da i det minste at en 240 turbo går fort og er solid i rundvelt. :rolleyes: Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 jah, der er billedlig bevis på at 240 Tåler juling:) Har sendt forespørsel til selger om å få kjøpe deler, eller evt hele driten. men er så skuffa og irritert nå, hva i det heiteste er oddsn liksom!? =( Hodeløst å fyllekjøre jah, kunne godt ha dævva hele gjengen for min del når dem behandler en så strøken og fin 240Turbo på den måten + at de er så uansvarlig og fyllekjører! angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 hmm.. kjøre forbi 3 biler i en helvettes fart? i FYLLA?... jaja.. da burde man egentlig aldri få lov å kjøre bil når det går an å bli så omtåka.. edit.. må bare nevne det at 242'en nett har slept en ford 4,5mil.. en sierra cosworth faktisk sombrero og etterpå fekk skryt for at den dro bra til å ha en tung cosworth med 4 personer og bagasje i på slep :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Får helt vondt av å se på bildene jeg... vrake en så flott 240.. også felgene da. De burde faen ikke fått lov til å sette sine bein i en bil igjen angry angry angry angry angry Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 At 240 er solid. Bare se når Top Gear hoppa over campingvogner med en 245 :) i campingvogn fart :D Så rått. Kommentarene om utseendet fra Clarkson var gøyale. It has the aerodynamics of a brick. It'll fall straight down and wreck the 1st caravan totally. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 jeg skal selge min 240turbo vist det er noe trøst Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Jaja.. sånn kan det gikk... Må da vel være mulig å få kjøpt motor og deler her..? Kanskje noen av felgene fortsatt er runde..? Virka som det var en del go'deler på den værtfall... Hvis du leiter etter 240TIC, så ere jo en hel haug av dem på autodb... skal ikke være noe problem å få tak i sånn go'bil. Jeg kjøpte min i løpet av 3 dager. dvs: Fra jeg kom på tanken om at jeg skulle ha en 240TIC til bilen stod i garasjen, tok det meg 3 dager :P hehe :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Jaja.. sånn kan det gikk... Må da vel være mulig å få kjøpt motor og deler her..? Kanskje noen av felgene fortsatt er runde..? Virka som det var en del go'deler på den værtfall... Hvis du leiter etter 240TIC, så ere jo en hel haug av dem på autodb... skal ikke være noe problem å få tak i sånn go'bil. Jeg kjøpte min i løpet av 3 dager. dvs: Fra jeg kom på tanken om at jeg skulle ha en 240TIC til bilen stod i garasjen, tok det meg 3 dager :P hehe :) Jojo, men jeg er litt mere kresen da. Dessuten er det ikke SÅ mange på Autodb... Jeg skal ikke ha stv heller. Du fra bergen, kunne jeg fått litt info om 240en din? evt på maile bilder og info på Neil_Krogstad@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 At 240 er solid. Bare se når Top Gear hoppa over campingvogner med en 245 :) i campingvogn fart :D Så rått. Kommentarene om utseendet fra Clarkson var gøyale. It has the aerodynamics of a brick. It'll fall straight down and wreck the 1st caravan totally. Hehe... har den filmen på pc`n...!! ser jo ikke ut som om det blir stort med skader på volvoen en gang... :) Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg