krusty Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Lurer på å handle meg en audi coupe 1990 mod. 20v quattro. Er det noe spes jeg bør se etter når det gjelder disse bilene? OG Lurte også på om noen av s motorene passer inn? Tenkte på 2,2 turbo 20v eller noe? Eller noen annen turbo motor som går rett nedi? Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Vel generell slitasje er jo en grei ting å se etter på en 15 år gammel bil... JEG vet ikke om helt konkrete feil men, sikkert andre som har noe erfaringer. Hva angår motorbytte så er du jo faktsik ikke så helgærent avgårde med en slik bil, det er nemlig samme Bosch Motronic motorstyring på 20v quattro og S2. Med andre ord, har du da en komplett 2.2T går den rett nedi... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Ok.. Var det jeg håpet på.. Å gjøre det etter en stund.. Men er det noen som vet ca hva en sånn ligger på? Ikke så veldig bra stand. Lit sliten inni og noen bulker her og der..? Hva bør jeg betale får noe sånt? Gått ca 190000.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasingmaskin Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Coupe Quattro 20v er jo en av de råeste bilene noen gang, så jeg anbefaler at du kjøper den. Men ikke gi mer en 50-60.000 hvis det er småskader på den. En annen ting man må vite er at den har mye utstyr som var veldig nytt på den tiden (ABS, Servo etc.), som tar mye plass. Det er lite plass under panseret, så det er et helvete å mekke på. Men det er den råeste bilen som finnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Men det er den råeste bilen som finnes. Hehe, det er vel opp til hver enkelt å avgjøre om det er den råeste bilen som er laget vel?? ;) Coupe 20V er jo god kjørbar maskin som enkelt har mulighet for S2 konvertering som trådstarter her har spurt om. Faktisk det beste utgangspunktet blandt noen av audiene som er levert med rekke femmer pga motorstyringen er likt. Skal man ellers se bort ifra alt dette, og kun se på spesifikasjoner kommer jeg nok på et og annet med bedre komfort, topphastighet, kjappere rundt en bane pga vekt osv. At det er en bil med fint design er nå en annen ting! ;):D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg