Magnalf Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hei! Er det vanskelig å få koblet alarmen til sentrallåsen slik at jeg kan låse den ved hjelp av knappen på nøkkelen? Noen som har gjort det før som kan gi meg et par kjappe tips? :) Har delene jeg trenger, det er en alarm fra Defa, husker desverre ikke modellen, men det er bare sentrallås"systemet" som ikke er montert! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Det er vel bare å montere låsemotoren (som jeg regner med du har) som tilhører alarmen. Denne settes inni førerdøren, og kobles/festes mot stangen som går ifra den originale sentrallåsmotoren og opp til selveste dørlåsen. Og deretter er det vel bare å strekke opp ledningen å plugge denne inn i hjernen for alarmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[TT] Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hei! Er det vanskelig å få koblet alarmen til sentrallåsen slik at jeg kan låse den ved hjelp av knappen på nøkkelen? Noen som har gjort det før som kan gi meg et par kjappe tips? :) Har delene jeg trenger, det er en alarm fra Defa, husker desverre ikke modellen, men det er bare sentrallås"systemet" som ikke er montert! Finn ut hvilken modell defa du har, mest sansynlig er det 800-serien. Da trenger du sansynlig en mekanisk pumpe som låser døra. Ikke noe vanskelig og montere. Denne får du kjøpt løst som en 'ekstra' til alarmen. Koster rundt 500,- på mekonomen. På defa.no finner du koblingskjemaet, noe som er et møst ved inst. av fjernlås på defa alarm. Men OBS!! På min a4 er låsen styrt med vakum(luft). Er det en A4 du har? Da må du mulig koble deg inn på en styrings rele til luft systemet. Selv har jeg montert defa på en rekke biler, civic hb, toyota hiluxer, nissan 200'er, amerikanere, men aldri på audi a4!! Jeg kjøpte min med ferdig alarm. Det du mulig bør gjøre er og dra innom Audi og få er kopi av koblingsskjemaet fra verksted håndboka. Dette gjør ting lettere... Siter . Hilsen Truls. O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++ x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg