Gå til innhold

Er det sikkert å bestille fra raceland.no??

Ranger emnet


King Dingeling

Anbefalte innlegg

Leit å høre at noen her har dårlige erfaringer med raceland.no.. jobber der og kan personlig forsikre dere om at dere får det dere betaler for.. grunnen til at forskuddsbetalingen ble satt er det at vi har hatt endel problemer med folk som ikke henter det vi sender i oppkrav.. har dere noe dere er ufornøyd med, så send meg en pm, så skal jeg personlig ordne opp.. send pm du trra..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre at noen her har dårlige erfaringer med raceland.no.. jobber der og kan personlig forsikre dere om at dere får det dere betaler for.. grunnen til at forskuddsbetalingen ble satt er det at vi har hatt endel problemer med folk som ikke henter det vi sender i oppkrav.. har dere noe dere er ufornøyd med, så send meg en pm, så skal jeg personlig ordne opp.. send pm du trra..

 

Er for sent nå, er dessuten forandring i planen mine, så da gjør det ikke altfor mye. Var eller ikke krav om forskudd når jeg bestilte, så er ikke snakk om at noen penger gikk tapt for min del.

 

Lurer på noe, hvis man f.eks bestiller noe som koster 6000kr, må man betale hele summen i forskudd eller en form for depositum, f.eks 20% av summen?

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kan jo alltids betale inn frakt i forskudd så sender vi varene da på oppkrav.. det som da er litt teit er jo at kunden må batale oppkravet.. raceland kan ikke sende ut varer uten oppkrav der ikke hele kjøpesummen er betalt på annet enn oppkrav.. det kan du vel selv tenke hvordan hadde gått :)

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger være bekymret for at en bedrift ikke sender ut varene..

De vill jo tross alt grave sin egen grav...

Men det skal jo sies at det finnes bedrifter som gjør slik som dette for så å stikke av med pengene..

 

Vi tar også forskudd evt depositum på delene. det skyldes enkelt og greit at vi må gjøre det for å kunne holde prisen nede.. for det koster å ha spesialbestilte varer osv på lager når en kunde plutselig ombestemmer seg og ikke vill ha varen alikevell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestilt noe derifra enda, men det som gjør meg så trygg på at det går bra og handle der, er det at Gallagher jobber der, har pratet masse med han på MSN og her på forumet og han svarer alltid like hyggelig på alle spørsmål han får fra meg(de er ikke like lure alltid) Så jeg må si, trivelig kar:)

 

creeds 2 Gallagher;)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker pilsen :) hyggelig kar du og så..

 

tok dette på pm i sted..

snakket med han som tar imot bestillingene senest i formiddag, og fikk høre om den bestillingen du sendte inn.. dette var to stoler som vi ikke har på lager i norge og som derfor det er noe leveringstid på.. han sa at han skulle ringe eller kontakte deg på annen måte for å avtale nærmere, så kommer nok en mer fornuftig mail serdu :)

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår