Gå til innhold

Styling Til E36

Ranger emnet


pjokken

Anbefalte innlegg

Jeppjepp, nå skal jeg til pers med å finne styling til første bilen min :D Eneste problemet er at jeg ikke helt finner den stylinga jeg har lyst på :( noen som vet om noen brae norske sider uten om de vanlige som czt og de der?

Og er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt bakstuss (eksosanlegg) slik at jeg får en på hver side istede for bare på den ene sida av bilen?

Please help me! er helt n00b når det gjelder dette, er tross alt første bilen min...

:fingers: angry The Future Is Yours To Destroy angry :fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe blir litt langt å dra når man bor i nordland og ikke får lappen før i september ;) derfor jeg må finne noen sider jeg kan bestille fra slik at jeg har noe å gjøre i sommer :P

Forresten noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en aluminumsplate og lister 2x2m? tenkte jeg skulle bygge om bagsjerommet iløpet av sommeren :D men det er vel bare en tanke enda :P

:fingers: angry The Future Is Yours To Destroy angry :fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeppjepp, nå skal jeg til pers med å finne styling til første bilen min :D Eneste problemet er at jeg ikke helt finner den stylinga jeg har lyst på :( noen som vet om noen brae norske sider uten om de vanlige som czt og de der?

Og er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt bakstuss (eksosanlegg) slik at jeg får en på hver side istede for bare på den ene sida av bilen?

Please help me! er helt n00b når det gjelder dette, er tross alt første bilen min...

 

Synes du skal gå for noe mer diskret jeg... Kjøpe orginal M3 styling fra GS, det skal jeg gjøre... Koster noe mer med orginalt, men så blir det vesentlig mye bedre også... Ikke kjøp all slags vinger og ekstreme fangere, da blir det bare jalla...

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal gå for noe mer diskret jeg... Kjøpe orginal M3 styling fra GS, det skal jeg gjøre... Koster noe mer med orginalt, men så blir det vesentlig mye bedre også... Ikke kjøp all slags vinger og ekstreme fangere, da blir det bare jalla...

WORD!

 

Men dersom du skal ha mye styling, så synes jeg rieger`s e46 kit er ok..

En kamerat av meg bestillte nettop det kittet:

Photo-0034.jpg

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Er det noen som vet hvor mye det koster sånn ca å få lakket bilen? og hvor mye det koster å få lakket fullt stylingkit?

 

Som sagt før, kjøp deg M3 styling... mye finere enn dem fleste MONSTER stylingene...anbefaler maxam-tuning.com.. er VELDIG billig.

 

pris eksempel ; angeleyes m/blinklys 2700.-

 

andre skal ha 3800.- for uten blinklysene..

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår