Skrotnisse Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 kjøpte 40mm senkesett på kølle-vold rallyimport og glemte og få med godkjenningspapirer. ringte uka etter men de nekta og hjelpe meg. kan noen sende meg en kopi av senkesettpapirer til 240? helst OMP men alt annet duger. send pm for å få e-postadresse. på forhånd takk.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Oy.. Har samme problem! Kan noen hjelpe meg og her? Samme bil foresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Er dere sikker på at settene opprinnelig er TÜV godkjente da? isåfall er det bare å skrive en mail til produsenten av senkesettet direkte... da blir det somregel årningz Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Vet ikke hvem produsenten er en gang:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Robert Vet ikke hvem produsenten er en gang:D:D:D det er bra jobba... kappa fjører skal man jobbe litt med for å få godkjent.. Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 De er ikke kappet.. Enda.. Men har jeg papirer, så sklir jeg rett gjennom teknisk kontroll i det minste.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Trodde ikke det fantes senkesett til volvo jeg. Trodde de bare kappet fjærene eller satte på stålstenger i stedet for dempere og fjærer:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 jeg vet at senkesettet er tuv-godkjent, men problemet er at jeg glemte papirer når jeg kjøpte dem og får det ikke av kollevold nå.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Skrotnisse jeg vet at senkesettet er tuv-godkjent, men problemet er at jeg glemte papirer når jeg kjøpte dem og får det ikke av kollevold nå.... Skal man ikke liksom få dette med senkesettet uten å be om det? Jeg er ganske sikker på at mitt er volvo sine og de er jo veldig godkjent. Men hvordan i h**** skal jeg liksom fikse papirer på dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 hør med mekonomen. Kompis av meg fikk kopi av godkjenning der. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longroofracing Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 jeg tror ikke omp fjærene er godkjent jeg da hadde det fulgt med papirer. kollevold selger rallyutstyr= ikke godkjent dette informerte de meg om da jeg kjøpte ratt der og jeg gir faen:) jeg ringte mekonomen og de fakset meg papirer på lesjøfors fjærer. det ble 0 feil på eu godkjenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 hvor mye kostet OMP fjærene på Kollevold? Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 1800kr mener jeg og huske Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg