Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Ble bra med nye baklykter! Er på vein til å skifte "lexux"-lyktene mine tilbake til slike jeg hadde før. Tenkte å eksperimentere litt med de som står på nå. En billig mod du kan gjøre er å nappe av bakrute-viskeren. Blir litt kleenere bak der, og er nesten ikke noe jobb. Det skal jeg gjøre, men finner faen ikke ut hvor du får kjøpt sånn 'propp' til å dytte inn i hullet som blir i ruta.. HVOR ??? Noen som vet hvo/om jeg kan få bakrute uten varmetråder ?! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 bilekstra har propper :naaaws Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cenish Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 bilekstra har propper :naaaws Har de noen internett side mon tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 http://www.bilxtra.no :) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg fylte først hullet med sort silikon, så satte jeg inn en propp med skru på baksiden gjennom silikonen. Har slike på biltema i krom. Et par omganger med sort lakk så passer de perfekt :) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hmm, kanskje det...Hvordan gjør jeg det da? Bare å nappe av dekslet på innsiden av bakluka så ser du med en gang hva som må skrus løs. Er gjort på 10 min. Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hvilken takspoiler er dette? Meget tøff:D -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 bilekstra har svarte, litt bedre for høytrykk hvis du ikke legger litt i grunnarbeid på proppen da.. :) Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cenish Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Da har tiden kommet for en _liten_ oppgradering av Golfen. Først ut er intercooler. Noen som har tips evt noen som har en til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg