A3TQ Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Denne er grei med tanke på nye dekk for de som måtte trenge det. Mat inn opplysningene den trenger og regn ut hvilken dekkdimensjon du må ha. http://w1.331.telia.com/~u33106490/Dack/dack.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by A3TQ Denne er grei med tanke på nye dekk for de som måtte trenge det. Mat inn opplysningene den trenger og regn ut hvilken dekkdimensjon du må ha. http://w1.331.telia.com/~u33106490/Dack/dack.htm Vel og merke funker den kun hvis man har pysedimensjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Ascona Vel og merke funker den kun hvis man har pysedimensjon. eh, syns nå det var ganske mye forskjellige dimensjoner du kunne velge mellom der jeg men.. :rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Nok dimm for meg også!! Greit og ha...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Ascona Vel og merke funker den kun hvis man har pysedimensjon. hvis du bruker den litt så kommer det opp 335 dim og 20 toms... det bør de fleste klare seg med.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Ascona Vel og merke funker den kun hvis man har pysedimensjon. Om du ikke kjører traktor var denne fin :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Pacmania hvis du bruker den litt så kommer det opp 335 dim og 20 toms... det bør de fleste klare seg med.. Jada, den klarer nok det som ny dim, men den fikser ikke bredere enn 265 som standarddim, noe som er smalere enn mange biler har som standard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Ascona Jada, den klarer nok det som ny dim, men den fikser ikke bredere enn 265 som standarddim, noe som er smalere enn mange biler har som standard. Jepp, mange biler har jo mer enn 265 som standard gitt. Hvor mange prosent av bilparken vil du anslå? ;) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by eirikoo Jepp, mange biler har jo mer enn 265 som standard gitt. Hvor mange prosent av bilparken vil du anslå? ;) Enig her, det er et FÅTALL biler som selges med STANDARD over 265. Herregud, de største bmw og Mercedeser kommer ikke med dette. Dette regnes som dyre og store biler, koster faen meg oppmot 2 mill. Det er kun et fåtall sjeldne biler som har mer enn 265 som STANDARD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by eirikoo Jepp, mange biler har jo mer enn 265 som standard gitt. Hvor mange prosent av bilparken vil du anslå? ;) Ok da, ikke mange kanskje men en del ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by flums Enig her, det er et FÅTALL biler som selges med STANDARD over 265. Herregud, de største bmw og Mercedeser kommer ikke med dette. Dette regnes som dyre og store biler, koster faen meg oppmot 2 mill. Det er kun et fåtall sjeldne biler som har mer enn 265 som STANDARD Er bilen min sjelden? takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 hvilken bil har du da?? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 hadde jeg hatt en bil med standard bredde over 265 hadde jeg ikke brydd meg så mye med å skulle ha større/bredere dekk jeg... ;) Ascona: hva slags bil kjører du da som har over 265 standard? kjører du ikke ascona altså?:rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Er da like enkelt å lage slike kalkulatorer selv i excell .. Eller programmere en selv .. Får bedre kontroll da .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by dalan hadde jeg hatt en bil med standard bredde over 265 hadde jeg ikke brydd meg så mye med å skulle ha større/bredere dekk jeg... ;) Ascona: hva slags bil kjører du da som har over 265 standard? kjører du ikke ascona altså?:rolleyes: Bilen min har 275/40-17 som standard, og en en Chevrolet Corvette. Jeg skal så snart jeg får råd bytte til 18" felger på den, for å få plass til bremser. Men jeg er for tiden på utkikk etter en Ascona B, må jo ha en billigbil også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg