Gå til innhold

Stenging/sletting av poster/tråder - spørsmål

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har bare noen få ord her..

har sett at en del tråder har blitt stengt pga mindre feil, som admin selv ha kunnet fixe på,uten at det hadde kosta han en omtankte stress!

og jeg har sett andre tråder her som har blitt stengt helt uten noen åpenbar grunn.. og helt uten noen beskjed om hvorfor!

 

joda, er jo seff en del tråder som har blitt stengt pga at de rett og slett ikke burde vært her men, selv noen av disse har blitt stengt en smule fort..man kunne da i det minste sette ut en "lov" om 24 timers åpen tråd.. uansett tema!

 

og om det kom svar på den (saklige svar) så fikk den nye 24 timer.. eller noe i den duren der..

istedenfor å hogge hodet av trådstarter og stenge tråden nesten FØR han har fått lagt den ut!

 

må si at det er en del triggerhappy admins her inne (skal ikke nevne navn, dere vet selv hvem dere er :) hehe)

kan og banne på at denne blir slette/stengt rimelig fort.. hehe

 

men tingen er denne.. kan dere ikke roe ned fingeren litt da?? la div tråder få være oppe en liten stund hvertfall.. og om den holder seg "på beina" så la den bli oppe!

og om dere skal stenge en tråd, la siste innlegg være deres, med en forklaring på hvorfor den ble stengt!

 

(er tilig på morgen for meg nå, så om noen ikke helt skjønner meg, så si fra..ska heller prøve å forklare bedre når jeg er våken..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg sletter en del tråder om deler tilsalgs fordi dem ikke ligger på kjøp å salg delen. er topicen dårlig så endrer jeg avogtil den. men dere må jo klare å få til detta selv?

 

 

slette de er greit nok.. men er når man bare stenger de at jeg blir forundret.. for da ligger den der ennå.. da er det vel bedreå bare flytte hele faenskapet.. hehe :)

 

håper du skjønner meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk før klager på at jeg slettet tråder istedetfor å bare stenge de, så folk kan lese de. Og nå får jeg klage på at jeg stenger istedetfor å slette??

BESTEM dere!

 

klager ikke på at du stenger.. jeg bare etterlyser en saklig grunn til at en evt tråd blir stengt!!

at den admin som stenger tråden, setter inn siste post med en god grunn til at tråden er stengt!

og da snakker jeg om bedre grunn enn "jeg liker ikke denne tråden.. derfor er den stengt nå!"

(satt på spissen)

 

håper dere skjønner meg!! er ikke for mye å forlange da, en god grunn til hvorfor noe man har lurt på ikke blir besvart pga at noen fant ut at tråden sku stenges!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. joda.. sant nok det.. men det er jo litt synd da at alle tenker ikke likt.. og derfor blir det litt "hysteri" av og til når noen ikke helt skjønner åffer en tråd om dama sine nye g-strenger blir stengt!! hehe

 

men fint vi er på samme nivå da.. da er hvertfall jeg blitt opplyst innen tema.. så håper jeg og at dere admin tar dere 30 sek ekstra heretter på å skrive en brukbare og god grun til hvorfor en tråd blir stengt.. (gjerne steng en tråd først.. la den stå litt med grunn før den blir slettet.. og si fra at den kommer til å bli slettet.. da får alle med seg hvem,hva og hvorfor!)

 

en ting til forresten.. når en tråd blir slettet, så forsvinner jo og antall poster fra profilen din.. og som mange sikkert vet så er den en del som poster i hytt og helvette her bare for å øke dette nr!! er det noen mulighet for at man kan få beholde post nr selv om dine poster i en tråd blir slette når hele tråden blir slettet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting til forresten.. når en tråd blir slettet, så forsvinner jo og antall poster fra profilen din.. og som mange sikkert vet så er den en del som poster i hytt og helvette her bare for å øke dette nr!! er det noen mulighet for at man kan få beholde post nr selv om dine poster i en tråd blir slette når hele tråden blir slettet??

 

 

Da tror jeg at flere poster dritt, bare for å få opp antall poster i profilen."Trådene blir jo sletta allikevel" tankegang!

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke om postcounteren påvirkes hvis en tråd slettes..Trodde ikke det men..

 

den gjør hvertfall det når man sletter en tråd selv.. gjorde det for meg hverfall.. pluss at jeg en gang la merke til at det hadde fordufta et par poster fra meg.. (da var det en tråd som hadde blitt sletta.. vet ikke om det var dere admin, eller tråd starter men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant...det SKAL oppgis grunn for både sletting og stenging. Men noen ganger er det for opplagt liksom.

 

Jeg så en som solgte 4 dører og slikt på volvo forumet.. Å du stengte den for det ikke lå i kjøp og salg..

 

Jeg har lett etter den kjøp og salg greia.. men finner ikke den dritt..

 

Og hvorfor gå inn på felles kjøp og salg å LEEEEETE etter akkorat det DU trenger. når man bare kan selge på 240 forumet for eksempel slik det var gjort her..

 

Sunst det er temmelig Vanskelig å gjøre det slik..

 

Deler som selges, burde ligge i tråder som er av merket delene hører til.. ellers må man lete lenge å enda lenger for å finne noe man trenger..

 

Det er hva jeg mener vertfall..

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår