Pilsen Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Sentrallås og samme åpner saken som jeg har på bakluka, også legger jeg bare døråpner knappen inn i fangeren en plass, får jo ikke opp døra før selve sentrallåsen er låst opp alikevel;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Ok. Ble tipsa av rakriste om http://www.autotechalarms.com/ Der selger de ferdige løsninger med fjernåpning så bestiller meg et sett derfra regner jeg med... kulere med fjernkontroll enn å måtte leite fram en skjult knapp hver gang tror jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Den var ikke dum, prisen på det der a?;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 rundt 200 dollar må man nok opp i får å få et som holder lenge tenker jeg... skal sende mail til de i løpet av noen dager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Ny grill hjalp litt på utseendet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Alle basser - og eventuelle bassrør må altid stå i samme retning ... tror du kunne fått mer ut av kassen om alle hadde stått bakover - om det er praktisk mulig ... Får fasefeil i bassen .. Om du hadde hatt seperate kasser på hver sub kunne du prøvd deg frem ved å bytte om + og - på subbene ... menn menn - du har sikkert mer en nok lyd ivertfall :) Ligner i grund mye på min den bilen din ... bare jeg har rs4 front ... har en 90 fanger også da ... Men inn til videre forblir nok rs4 fronten på ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Ser bra ut dette her assa;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Alle basser - og eventuelle bassrør må altid stå i samme retning ... tror du kunne fått mer ut av kassen om alle hadde stått bakover - om det er praktisk mulig ... Får fasefeil i bassen .. Om du hadde hatt seperate kasser på hver sub kunne du prøvd deg frem ved å bytte om + og - på subbene ... menn menn - du har sikkert mer en nok lyd ivertfall :) Ligner i grund mye på min den bilen din ... bare jeg har rs4 front ... har en 90 fanger også da ... Men inn til videre forblir nok rs4 fronten på ... Det spiller egentlig greit nok uansett om de står hver sin vei... Det er ikke mulig å få plass til alle samme vei om jeg ikke lager til noe spesielle greier. Har litt lyst til det men prøver å få ferdig bilen akkurat som jeg vil ha den utendørs først. Våre biler blir nok enda mer like når jeg får på 88- dørene:) Er fortsatt litt usikker på hvilke speil jeg skal ha, men ender nok muligens på lakkerte m3 speil med blinklys i... Har nå montert angeleyes lykter og kjøpt inn bonrath monovisker... begynner å nærme seg ferdig nå yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Har nå montert angeleyes lykter og kjøpt inn bonrath monovisker... begynner å nærme seg ferdig nå yodude du gidder ikke å poste bilde med hvordan du kobla lyktene? fikk nettopp mine i posten også, men har ikke noe peil på hvordan det skal gjøres, da jeg tror det er "trønderkobla". Noen her på forumet sa at trøndere ikke kan å koble elektronikk i bil, og jeg står nok i den båsen... at jeg har litt spesielle lykter/grill fra før hjelper ikke heller akkurat... :) Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Hva for noe fangere har du egentlig? =) Fin bil, ble fin med ny grill Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 du gidder ikke å poste bilde med hvordan du kobla lyktene? fikk nettopp mine i posten også, men har ikke noe peil på hvordan det skal gjøres, da jeg tror det er "trønderkobla". Noen her på forumet sa at trøndere ikke kan å koble elektronikk i bil, og jeg står nok i den båsen... at jeg har litt spesielle lykter/grill fra før hjelper ikke heller akkurat... :) Koblinga var ingen hokus pokus egentlig. Brukte samme hovedpæra som før. Parklyset som var der ble pent kutta over med en avbiter og festa godt sammen med de nye, med litt lodding og en del tape... rett og slett plug and play:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Hva for noe fangere har du egentlig? =) Fin bil, ble fin med ny grill Takk for det:) Fangerne er vanlig 90 fangere... Den bak har jeg bygd om med skiltinnfellinga som var foran på den gamle fangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Digg golf langerud,, liker den type look :) Keep it up Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evor Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Må nesten legge ut noen nye bilder etter felg byttet sombrero Er det Brock B2 9x16???? Pen bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Det er brock b2 16x9 ja:) Takk for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg