Rallye Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Dekkstøy kan også komme av at vertfall et av hjulene dine står mot rotasjons retningen feil vei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Fuglene sikter bedre når de har noe rødt og sikte på;) hehe:P Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 har vel ikke spinni med de vel?;) Blei vel noen ekstra runder på en par av de... ;) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 hehe... det merkes:) tror jeg hsar fått på enten alle eller ingen riktig vei da rallye...størst sjangs på alle riktig tror jeg. på ene dekket varierer gummitykkelsen for hvert spor i dekket hvis du skjønner... så i rundt 50 så uler det som om hjullageret skulle vært utrolig slitent... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 hehe... det merkes:) tror jeg hsar fått på enten alle eller ingen riktig vei da rallye...størst sjangs på alle riktig tror jeg. på ene dekket varierer gummitykkelsen for hvert spor i dekket hvis du skjønner... så i rundt 50 så uler det som om hjullageret skulle vært utrolig slitent... Høyre bakhjul ser vertfall ut som om det er montert feil vei... Hvor store er felgene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 det tror jeg faenmeg du har helt rett i... var litt stressa da jeg satte de på andre gang. Kom på nå at det var første gang jeg var nøye med å få de riktig... felgene er 16x9. edit: jepp alle felga var feilmontert gitt angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Da kanskje du har funnet en løsning på problemet da? sombrero Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 skal kanskje ikke se bort ifra det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 er farga candy red?! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Tror ikke fargen heter candy red, husker ikke navnet, bare koden. Mener kanskje den het "Volkswagen rot" eller noe sånt... Forresten... liker dere bilder av anlegg eller:)? har litt å vise dere der kanskje... :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 ..Forresten... liker dere bilder av anlegg eller:)? har litt å vise dere der kanskje... :titties: jeg vet hvertfall om en gruppe i vårt samfunn som liker bilder av slikt.. de som stjeler slikt ;) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 vet... har hatt 3 forsøk de siste åra. takk til han som fant opp alarm til bil:) Kanskje la være å legge ut de bildene da.. så ikke enda flere blir klåfingra... ikke at de har noe mer sjans på å få tatt det uansett da :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Tok forresten å bytta om på alle hjula så de står riktig vei i stad. Hjalp en del på risting i rattet og sånt, men ulelyden er der fortsatt. Er nok den fælt skeive slitasjen som lager lyd... Kommer ved 40 kmt og forsvinner igjen rundt 60... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Tok forresten å bytta om på alle hjula så de står riktig vei i stad. Hjalp en del på risting i rattet og sånt, men ulelyden er der fortsatt. Er nok den fælt skeive slitasjen som lager lyd... Kommer ved 40 kmt og forsvinner igjen rundt 60... Heh, ja du må bytte dekka mann! De har jo gått i oppløsning... seriøst farlig å kjøre med. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Liker å leke litt med livet jeg da, hehe:) må vente på feriepenga før nye dekk kommer, er bare tre uker til nå da. Tar kjøringa rolig om dagen så det går nok bra tommy:) Legger ut et par bilder av årsaken til at bilen er for lav bak:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg