zeroangel Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 har prøvd og style denne saaben..ble ikke så bra..men er ikke så god heller :rolleyes: Orginal: Mod: kunne gjerne trengt tips om hva jeg kan gjør..og ris og ros :) Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 litt over drevet syns nå jeg men!! den blei jo ikke så værst men prøv pg legg til mer refleksjoner og få det til og se mer ekte ut!! Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 nå er ikke jeg noe flink i PS...men dette var seriøst ugly... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 så ikke så ekte ut :rolleyes: men grei modd egenlig? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Eeeehhhh... Eller ikke? :) Var ikke særlig bra, men en start :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Bra at du legger ut og får tilbakemeldinger ihvertfall, øvelse gjør mester :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 imotsetning til de andre her, vil jeg faktisk svare med litt konstruktiv kritikk:rolleyes: Du har litt lite refleksjoner i sideskjørtet/bakfangeren. i tillegg bør du klippe litt mer nøyaktig... Hvilket verktøy bruker du til klippinga? bruk enten Polygonal Lasso, eller helst Pen Tool(denne er dog litt vanskeligere) Litt vel kraftig soting.. Prøv å heller tone litt. Baklyktene så ikke ut, bedre da den var normal. Pottene var også litt uklare. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 rettelse der.... PEN TOOL er ikke vanskelig se PENTOOL tråden MIN på side 2 eller noe i den duren....du finner den nok. se tutorialen og LÆR deg den. jeg har ikke brukt LASSO noen gang etter jeg lærte pentool Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willy_ Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 når du skal sote ruter lager du et nytt layer, og merker av rutene, og farger de svarte, etter på kan du gå på på `opacity` på samme sted som der du velger layer og gjøre sotinga litt mer gjennomsiktig:) Jeg vet ikke hvem som er eier av denne sia, men den hjalp i alle fall meg utrolig masse! ta en titt der og prøv deg litt fram:) http://lars.gfxdesigners.com/Bilmodding/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg