Gå til innhold

skuffa gitt:/ for dårlig utstyr eller kan noe bedres?

Ranger emnet

RuuDpus

Anbefalte innlegg

Det kan godt hende du har koblet alt riktigt.

Tips en, har du koblet forsterkeren riktig med at du har brokblet den?

Tips to, er å prøve å snu fasen på suben, enkleste måte er å bytte om + og - ut fra forsterkeren til suben.

Lykke til, håper å høre hvordan resultatet ble til slutt.

Har du testet dette????

86 Bmw 325i

96 Toyota Carina E 1.8

98 Audi A4 1.9Tdi

[x] 86 Bmw 325i

[x] 85 Audi 100 2.2E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du manualen til forsterkeren forresten??

Hvis ikke finner du den her: http://www.macrom.ch/pdf/om/om_4229.pdf

Der kan du ihvertfall lese litt og sjekke om alt er riktig! :)

Tenkte jeg skulle se litt på det i morgen hvis været holder seg.... har ikke garage, hehe... manualen har jeg, og etterhva jeg kan skjønne skal det være riktig.... får sjekke jordinga, for meg virker det som det er mest sansynlig uten at jeg har noe peil.... brokoblinga skal være i orden, men kan prøve å forandre litt likevell... Tenkte kanskje å borre et hull på 5-6" i hattehylla for å sjekke om det kommer mer trykk inn i bilen og da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips to, er å prøve å snu fasen på suben, enkleste måte er å bytte om + og - ut fra forsterkeren til suben.

Lykke til, håper å høre hvordan resultatet ble til slutt.

Der hadde du problemet ;) Så nå smiler jeg fra øre til øre, takk takk;) Og jeg som var SÅ sikker på at det var riktig... ;)

Skal prøve å få fiksa litt bedre jord og en dag, for det er helt rustent rundt der jorda er.... kanskje det blir ennå bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider