Viking067 Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Er dette et slikt Fallujah-edition dekk..... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 jeg har pentafelger7x15" synes det passer ganske bra hvis man senker bilen.. hva med å legge opp bilder ang oppdatering:D ja, penta er fine felger det ja. kunna tenkt meg ett sett sjøl.. Alpejohn har tatt bilder av bilen seinast i går, han legger sikkert opp bilder når han kjøme opp av senga si Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Er dette et slikt Fallujah-edition dekk..... jau, muligens. holdt vertfall ikkje lenge, litt synd at dekke tok kvelden. var no heilt nytt :P lite luft å hard svinging. hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Her kommer et par bilder med ny front og diverse. Å torgeir.. ikkje spør om han he vår på skule her! Her er da vogna med ny lippe :D Her er bak sete (regner med de fleste vet hvordan setene fremme ser ut da..) Dørtrekket ;) Her er motoren Og til sist.. Speedometeret :D Syst den ble temmelig mye råere jeg :) Og råere skal den bli :scared Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 fin den der kjærra sombrero Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 har fått skaffa ett 2.5" simons anlegg uten grenrør.. vill det effektanlegge der ha nåke meir effekt på motoren, med tanke på de er ein 1.9L, siden eksosanlegget er so stort? fekk også skaffa klokka å speedo med turteller i dag, som ikkje var orginalt på L utgåva :P hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 har fått skaffa ett 2.5" simons anlegg uten grenrør..vill det effektanlegge der ha nåke meir effekt på motoren, med tanke på de er ein 1.9L, siden eksosanlegget er so stort?... tror ikke du bør håpe på så mye effektøkning :P volvo sine eksosanlegg er ikke så frytkelig underdimmensjonerte. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 tror ikke du bør håpe på så mye effektøkning :Pvolvo sine eksosanlegg er ikke så frytkelig underdimmensjonerte. Men LYD!!! BROOOM sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Men LYD!!! BROOOM sombrero men blir kansje for mykje bromm bromm, enn de motoren går..blir no heilt røva om den jevlige råå lyden å bilen har normal effekt.. men lure berre på å bytte pottene i simons potte eg har liggandes som passer orginal eksosanlegget (2") senka også bilen bake i dag:P blei bedre ja..hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 no er der endeli ikkje mykje rustijenn, er bare hjulbrønnane ijenn å eine dør stolpen.. nåken som har tips om ka raudfarge bilen kan bli? vertfall bestemt over at de blir raud :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Ikke min raud farge jallefall :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Ikke min raud farge jallefall :D står ikkje ditt namn på den da? ser helder ingen raudfarge ej:P Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Stilig dørtrekk! Hvor fikk du fatt i det? Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Stilig dørtrekk! Hvor fikk du fatt i det? Jeg har 4 stk akkorat samme om du er interisert :) Fram trekka er litt dårlige kanskje.. men det går altids and å fikse.. Bak trekka er strøkne.. har svarte håndtak også.. og sveiver og ramma rundt dør opneren.. Om du er interisert er det bare å sende en PM. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg har 4 stk akkorat samme om du er interisert :) Fram trekka er litt dårlige kanskje.. men det går altids and å fikse.. Bak trekka er strøkne.. har svarte håndtak også.. og sveiver og ramma rundt dør opneren.. Om du er interisert er det bare å sende en PM. har slike jeg å:) har ekstra baktrekk, hvis noen trenger... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg