Brandtenborg Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Originally posted by JHS Hei! Glem Zetec i Fiesta hvis du ikke har tenkt til og beholde den en stund, får neppe godkjent den med Zetec også... Hvis du i det hele tatt skal bytte motor og ha den godkjent er det enkleste og beste løsningen RS Turbo, enten du liker det eller ikke. Har jo da 137hk til og begynne med, like mye som en 2 liter Zetec. Ellers så er vel det enkleste og bygge om med dobble gassere og skikkelig eksos, går ganske bra det :) Jeg har selv en 88 mod XR2 så har en god del erfaring, bilen er nå i deler, stooore modifikasjoner på gang, har en del deler liggende hvis du er interessert i og kjøpe. Mob 48134250 MVH Jan Henrik Hva er det du har liggende da? Kanskje noe jeg kan bruke?? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Det var jo synd... Har nesten nye gule Koni og senkefjærer, brukt 3 mnd hvis noen er interessert. XR2 motor og girkasse og diverse andre småting, noe spesielt du er ute etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Egentlig mest styling jeg er ute etter.. Hvordan er det å sette inn XR2 motor når det sitter en vanlig 1,1 da? Mye ombygging? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Ikke sikker på hva som er forskjellig på din og en XR2 jeg.. 1.1 du har? Tror det bør være rimelig greit, er jo ikke den mest avanserte bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Hva mer har du liggende? Har nettopp kjøpt meg en 87 mod xr2 benket til 126 hk. .. Alltid kjekt å ha litt reservedeler liggende... Ikke så lettå få tak i dette på skraphandlen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Skulle han ha 24.000 for bilen?? Jeg kjøpte min for 12.000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by Helene B Skulle han ha 24.000 for bilen?? Jeg kjøpte min for 12.000 Var den til meg? Kjøpte min for 27000.. Er ikke akkurat original motor som sitter oppi... Ellers så var den superstrøken og fikk med 12 felger på kjøpet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by ossen Var den til meg? Kjøpte min for 27000.. Er ikke akkurat original motor som sitter oppi... Ellers så var den superstrøken og fikk med 12 felger på kjøpet.. Ja, den var til deg!! Har du bilder av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 De er på vei! Ellers så kan du sjekke ut http://www.mobeck.com/mt/SteinarXR2.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg