Gå til innhold

Volvo på gatebil

Ranger emnet


Mambo

Anbefalte innlegg

er ned svensk bilen, men importert? ettersom der er markeringslys på siden bak?

 

MEGET RÅÅ BIL, det skal du ha :scared

 

Jo takk, bilen har kommet i fra Sverige ja, har ikke fått demontert de markeringslysa ennå, må lakkere undre del av bakskjerm i tilfelle det er jo store hull under lampene :o(

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo takk, bilen har kommet i fra Sverige ja, har ikke fått demontert de markeringslysa ennå, må lakkere undre del av bakskjerm i tilfelle det er jo store hull under lampene :o(

 

10poeng!!!!!!!

 

jeg er svak for den gamle fronten å baken azz... di hvite blink glassa foran bør du jo nesten få poppa fast vel!?! har leita etter dem en stund men fant ikke:(.. men har jo solgt 74mod min nå da :(

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10poeng!!!!!!!

 

jeg er svak for den gamle fronten å baken azz... di hvite blink glassa foran bør du jo nesten få poppa fast vel!?! har leita etter dem en stund men fant ikke:(.. men har jo solgt 74mod min nå da :(

 

 

Litt kjedli viss ei pere ryker då..men men..ta det som det kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Noen som så en sort 240 (V8) med runde baklykter på gatebil?

Tror ikke det var dørhandtak eller noe slikt på den.....

 

trur jeg veit hva for en bil du snakka om... var det muligens en liten aluvinge på den, veltebur og carbonfiber potte?? kommer fra stryn, siste ryktet jeg hørte var at han hold på å bygge ny v8`er i den høykomp 327 cid motor m litt kvass kam og diverse... for øvrig, bilen har vært i atomer, alt er sandblåst og lakket, evt krommet.. dønn strøken

"kjør med vett, ligg bredt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Nå begynner jeg å bli lei av at alt som handler om Volvo generelt blir lagt til under 200 forums delen!

 

Det finnes andre med 7 og 9 serie her også!!

 

Hehe, ikke vær sjalu ;)

Broooom! See you when you get there..

Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen!

 

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092

 

90 BMW 320i

(x) 89 VW Corrado G60

(x) 88 Golf mk2 GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår