Gå til innhold

Stopper av politiet 21 ganger

Ranger emnet


Bauer

Anbefalte innlegg

Nettop. er jo det jeg sier... RÅNERE fortjene rå bli stoppa!

 

Med de stygge wonderbaum skauene sine og oversota rute. + en hel masse unødvendig lys og lyd fo rå spille diskotek for nabolaget. så hadde dem kansje slippi å bli stoppa så ofte!..

 

Er jo ikke heeeeelt lovlige de kara....... eller bilene dems...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg har kjørt 10K med bilen min i asker og jeg har aldri blitt stoppa.. Satt på med en kamerat av meg her en natt, og da ble vi stoppa pga at han glemte høyrereglen rett forran politiet. Og det er en liten "torshov" Golf 1..

 

(torshov fordi han jobber der, og tenk dere alt de har der...)

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bauer

Jeg har kjørt 10K med bilen min i asker og jeg har aldri blitt stoppa.. Satt på med en kamerat av meg her en natt, og da ble vi stoppa pga at han glemte høyrereglen rett forran politiet. Og det er en liten "torshov" Golf 1..

 

(torshov fordi han jobber der, og tenk dere alt de har der...)

 

Rånings rullings...

 

Jeg har heller aldri blitt stopa. om jeg ikke har kjørt for fort. det er alt..

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare fordi Politiet ikke har noe bedre å gjøre.. Sånn er det i allefall her i distriket.

 

Jobbet i natt, er på opplæring på Skjønhaug Godsruter og øvelseskjører en Volvo FM12.. Full lengde, vogntog. Kom kjørende hjemover gjennom mysen (var i Sverige, Lilla Edet) og skulle parkere vogntoget på Slitu (for de som vet hvor det er). I enden av Smedgata i mysen (den lange med alle fartsdumpene) kom onkel blå ut bak oss og fulgte oss tett helt til Slitu, viste seg i speilene hele tiden. Når vi hadde parkert og skrevet skive og logg, så kommer han bort og lurer på HVA VI DRIVER MED? Fatter svarer helt rolig "eh, vi har jobbet i natt". Den lille politimannen svarer "hmf, javel" og deretter spør om vi har førerkort osv. Alt går fredelig for seg. Men når fatter skal kjøre meg hjem til Askim så legger snuten seg på hjul. Følger oss omtrent helt hjem til meg... Greit nok at de passer på, men hva er poenget?

 

Litt OT, men det sier jo litt om hva de bryr seg om her :rolleyes:

1997 Volvo S70 2.0LT

x - 1997 Volvo S70 2.0S

---

1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt stoppa 14 ganger på 4mnd, kjørte da en gammel kadett(82mod).... Og de påstod at det var fordi jeg hadde "ukurrante skliter"(yz), "gammel bil", "ingen var ute å kjørte på denne tiden av døgnet", "det lignet bilen til en kjenning", ingen jobber på denne tiden av døgnet".... osv, osv...

 

Ble lei og spurte stasjonsmesteren i Askim, og han var veldig avvisende, nevnte bl.a at de stoppet alle om natta. Da spurte jeg om hvorfor de ikke stoppa meg når jeg kjørte bilen til dama(76mod) eller bilen til fattern(94mod)... I og med at det var ingen av gutta hans som hadde stoppa meg så mente han at det var ikke hans problem og jeg måtte bare regne med å bli stoppa...

 

Hendelsesforløpet var stort sett det samme, jeg var på vei til jobb, ca kl 03, jeg møtte en uniformert bil, hvor som helst på strekningen Askim-Fredrikstad, de snudde og ble liggende ganske nærme i et par tre minutter, de begynner å blinke med fulltlysa, de setter på blålysa og jeg stopper. Betjenten tar seg god tid, lyser nøye på bilen, inn gjennom bakruta, sideruta og avslutter med å lyse meg midt i trynet med mag-lite`n sin. Så blir man spurt om vognkort og førerkort, de tar med seg dette, går og titter på skiltene igjen, kommer tilbake og spør om hvorfor jeg er ute på denne tiden. Svarer at jeg skal på jobb og får til svar at "ingen jobber på denne tiden..."

 

Eneste unntaket var en gang i Asker faktiskt, da ble jeg stoppa ca 22.30, han titta jævlig nøye på bilen. Lyste selvfølgelig meg midt i øya, ble spurt om det meste samt om jeg hadde kjennskap til dop...Faen az...

 

Har også opplevd å bli vinka inn som eneste bil til teknisk kontroll i ett følge på fem biler, jeg lå som nummer 3... Var glad for at jeg kunne vifte med gårsdagens eu-godkjenning med null feil da..

 

Fasiten er at jeg aldri ble bøtelagt for noe som helst og plaginga slutta når jeg bytta bil...

 

Konklusjon: Politiet er stort sett rasshøl som vil gjerne vise at de har makt... noen er ok, men de er det langt imellom...

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår